گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

نرخ دلار آمریکا و دینار عراق در گمرک پرویزخان

              

 

 

 

امروزسه شنبه  1393/2/30  نرخ خرید و فروش ارز در گمرک پرویزخان

به صورت زیر  بود

 

هر دلار آمریکا قیمت خرید   3255 تومان    و قیمت فروش  3275 تومان

 

هر 1000 دینار عراق قیمت خرید 2610 تومان  و قیمت فروش 2630 تومان

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در قصرشیرین


قصرشیرین - ایرنا - رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز سه شنبه به منظور بازدید از پاسگاه های مرزی و دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی وارد شهرستان قصرشیرین شد.

 

مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از سفر دو روزه ˈحبیب الله حقیقیˈ به استان کرمانشاه را بررسی وضعیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان اعلام کرد.

ˈشهریار حیدریˈ افزود: رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این سفر رویکردها و سیاست های ستاد مرکزی را در بخش های مختلف اعلام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: البته برنامه های سفر متناسب با موقعیت استان ها در دستور کار ستاد مرکزی قرار دارد لذا در سفر به استان کرمانشاه نیز نشست هایی با اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا برگزار می شود.

حیدری گفت: امروز در سفر به قصرشیرین ضمن بازدید از پاسگاه های مرزی و همچنین بازارچه مرزی پرویزخان و مرز بین المللی خسروی موضوعات و مشکلات در راستای رفع موانع موجود بررسی می شود همچنین نشستی با اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای قصرشیرین نیز خواهیم داشت.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص هدف از سفر به استان مرزی کرمانشاه گفت: کرمانشاه در حوزه ماموریت های ما دارای موقعیتی حساس و مهم است بنابراین بازدید از مرزهای استان و اشراف به مسایل آن برای ما دارای اهمیت است.

ˈحبیب الله حقیقیˈ روز گذشته به ایرنا اعلام کرد: در این سفر علاوه بر بازدید از مرزها، بررسی مشکلات مرزهای استان کرمانشاه و نیز کمک به رفع موانع مرزی را مدنظر قرار خواهیم داد.

نرخ دلار آمریکا و دینار عراق در گمرک پرویزخان


              

 

 

 

امروز دو شنبه  1393/2/29  نرخ خرید و فروش ارز در گمرک پرویزخان

به صورت زیر  بود

 

هر دلار آمریکا قیمت خرید   3250 تومان    و قیمت فروش  3270 تومان

 

هر 1000 دینار عراق قیمت خرید 2620 تومان  و قیمت فروش 2640 تومان

مدیر کل جدید گمرک استان کرمانشاه آقای محسن مصطفایی

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مراسم تودیع و معارفه مدیر کل گمرک استان کرمانشاه برگزار و محسن مصطفایی به عنوان مدیر کل جدید گمرک این استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل گمرک استان کرمانشاه پیش از ظهر پنج شنبه در مرکز آموزشی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم که مسئولان استانی در آن حضور داشتند، محسن مصطفایی به عنوان مدیر کل جدید گمرک استان کرمانشاه معرفی و از زحمات علی سعدالدین که پیش از این در این سمت قرار داشت، قدردانی شد.

مصطفایی پس از معرفی به عنوان مدیر کل گمرک استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه پیشرفت و ترقی در تمامی سازمان ها و ادارات نیازمند تعامل و همکاری افراد است، گفت: برنامه های مختلفی برای توسعه گمرک کرمانشاه در نظر داریم که البته این امر با کمک و هماهنگی تمامی مسئولان استان محقق خواهد شد.

وی در ادامه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: استان کرمانشاه از پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و در صورت داشتن مدیریت و برنامه ریزی صحیح و البته تلاش همه مسئولان می توانیم کرمانشاه را به جایگاه مطلوبی برسانیم.

مصطفایی همچنین به اهمیت هم مرز بودن با کشور عراق و صادرات به این کشور اشاره و توسعه ارتباط با این کشور در زمینه صادرات را در جهت توسعه و جهش استان، بسیار مهم ارزیابی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: استان کرمانشاه به لحاظ راه های ارتباطی و همچنین دارا بودن زیرساخت ها و در اختیار داشتن ظرفیت های فراوان در مقایسه با سایر استانهای مرزی، از شرایط مطلوب تری برخودار است.

هدایت حاتمی افزود: با توجه به دارا بودن این مزیت ها، باید با برنامه ریزی و هماهنگی پیش رفته و توسعه اقتصادی و صادراتی استان را میسر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: از مدیر کل جدید گمرک استان نیز این انتظار وجود دارد تا در جهت تحقق بخشیدن به برنامه های اقتصادی تلاش و تسهیل سازی امور صادرات و واردات را در دستور کار خود قرار دهد.

نرخ ارز در مرز پرویزخان



امروز یکشنبه 1393/2/28 نرخ خرید و فروش دلار و دینار در بازارچه مرزی پرویزخان به صورت زیر بود


هر دلار آمریکا  خرید3240 تومان - فر وش 3260 تومان 


هر 1000 دینار عراقی خرید2570 تومان - فروش 2600 تومان