گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

بزودی یک هیات تجاری از سوئیس به ایران می آید

پایگاه اینترنتی 'سوئیس اینفو' نوشت: بزودی هیاتی از نمایندگان اقتصادی به سرپرستی 'لیویا لوی' سفیر سابق سوئیس در ایران، به منظور بررسی فرصت های اقتصادی به ایران سفر خواهد کرد.


                                              


  ادامه مطلب ...

با کاهش قیمت سیمان نباید ظرفیت تولید سیمان را کاهش داد بلکه باید رقبا را از میدان بیرون کرد

 قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دستیابی به رشد 20 درصدی صادرات غیرنفتی در سال جاری با بهره گیری از ظرفیت های خالی تولید کشور امکان پذیر است.


                        

  ادامه مطلب ...

هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1200 دلار معالعه شد

خبرگزاری رویترز روز دوشنبه اعلام کرد، قیمت طلا روز دوشنبه در بازارهای جهانی تغییر چندانی نکرد، زیرا از یک سو کاهش ارزش دلار به بالا رفتن قیمت طلا کمک کرد اما از سوی دیگر، عدم اطمینان در مورد افزایش نرخ بهره در آمریکا موجب شد سرمایه گذاران جانب احتیاط را نگه دارند.

                               


  ادامه مطلب ...

قیمت نفت پس گفتگوی وزیر نفت عربستان در باره ی افزایش تولید کاهش یافت

 خبرگزاری رویترز اعلام کرد، قیمت نفت برنت که اوایل وقت روز دوشنبه به بیش از 64 دلار در هر بشکه رسیده بود، پس از آنکه علی النعیمی وزیر نفت عربستان سعودی گفت، تولید این کشور در ماه آوریل نزدیک رکورد 10 میلیون بشکه در روز آن خواهد بود، کاهش پیدا کرد.

 
            

   ادامه مطلب ...

توافق هسته ای ایران و گروه 5+1 موقعیتهای اقتصادی جدیدی را بوجود آورد

او جون' نماینده دائم کره جنوبی در سازمان ملل متحد، با تاکید بر اهمیت راهبردی توافق نهایی هسته ای ایران و غرب گفت: این توافق می تواند فرصت های مالی جدیدی برای شرکت ها و کارخانه های کره ای به وجود آورد.

 
           

 

  ادامه مطلب ...