گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

مدیر کل جدید گمرک استان کرمانشاه آقای محسن مصطفایی

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مراسم تودیع و معارفه مدیر کل گمرک استان کرمانشاه برگزار و محسن مصطفایی به عنوان مدیر کل جدید گمرک این استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل گمرک استان کرمانشاه پیش از ظهر پنج شنبه در مرکز آموزشی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم که مسئولان استانی در آن حضور داشتند، محسن مصطفایی به عنوان مدیر کل جدید گمرک استان کرمانشاه معرفی و از زحمات علی سعدالدین که پیش از این در این سمت قرار داشت، قدردانی شد.

مصطفایی پس از معرفی به عنوان مدیر کل گمرک استان کرمانشاه، با تاکید بر اینکه پیشرفت و ترقی در تمامی سازمان ها و ادارات نیازمند تعامل و همکاری افراد است، گفت: برنامه های مختلفی برای توسعه گمرک کرمانشاه در نظر داریم که البته این امر با کمک و هماهنگی تمامی مسئولان استان محقق خواهد شد.

وی در ادامه به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: استان کرمانشاه از پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و در صورت داشتن مدیریت و برنامه ریزی صحیح و البته تلاش همه مسئولان می توانیم کرمانشاه را به جایگاه مطلوبی برسانیم.

مصطفایی همچنین به اهمیت هم مرز بودن با کشور عراق و صادرات به این کشور اشاره و توسعه ارتباط با این کشور در زمینه صادرات را در جهت توسعه و جهش استان، بسیار مهم ارزیابی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: استان کرمانشاه به لحاظ راه های ارتباطی و همچنین دارا بودن زیرساخت ها و در اختیار داشتن ظرفیت های فراوان در مقایسه با سایر استانهای مرزی، از شرایط مطلوب تری برخودار است.

هدایت حاتمی افزود: با توجه به دارا بودن این مزیت ها، باید با برنامه ریزی و هماهنگی پیش رفته و توسعه اقتصادی و صادراتی استان را میسر کنیم.

وی خاطر نشان کرد: از مدیر کل جدید گمرک استان نیز این انتظار وجود دارد تا در جهت تحقق بخشیدن به برنامه های اقتصادی تلاش و تسهیل سازی امور صادرات و واردات را در دستور کار خود قرار دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.