گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

خرید محصولات کشاورزی

شرکت بازرگانی عمارت امیر قصر با بکار گیری نیروهای کاردان و باتجربه و داشتن سابقه 9 ساله در زمینه صادرات کالا به
 اقلیم کردستان عراق و استانهای مرکزی عراق قادر است با ایجاد پل ارتباطی بین تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در
 ایران و مصرف کنندگان عراقی نقش مهمی را ایفا نماید. 
 
لذا  تولید کنندگان محصولات کشاورزی شامل : خیار , پیاز , گوجه فرنگی و سیب زمینی در تناژ بالا  با کیف عالی و قیمت 
کاملا رقابتی که مایل به همکاری می باشند تقاضا می شود نوع محصول و قیمتهای پیشنهادی خود را به ما اعلام نماییند
 
 
                                                                                                                             
 
.......................................................................................................................................................................................
                                                                                                                                  
آدرس : کرمانشاه - قصرشیرین - بازارچه پرویزخان _ پشت بانک ملی (شعبه گمرک پرویزخان) - غرفه85
 
Tel: 08342421977                                                     Fax:0834242197
 
 تماس مستقیم : 09183875807  کریمی 

ترخیص کالا و انجام کلیه امور گمرکی

                                        

عراق به عنوان بزرگترین بازار کالاهای صادراتی ایران بهترین فرصت را برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی به وجود آورده است.

در این زمینه ما آما دگی خود را جهت انجام کلیه امور گمرکی و ترخیص کالا در گمرک پرویزخان , گمرک خسروی و گمرک مهران جهت صادرات کالا به عراق اعلام میداریم.


در ضمن ما می توانیم شرکتهای بسیار معتبری را در تهران به عنوان معرف جهت حسن انجام کار معرفی نماییم. 

همچنین با تجربه ی 9 ساله در زمینه صادرات به عراق با مشاوره رایگان می توانیم شما را در زمینه صادرات کالا به عراق یاری نماییم.



آدرس : کرمانشاه - قصرشیرین - بازارچه پرویزخان _ پشت بانک ملی (شعبه گمرک پرویزخان) - غرفه 132 

Tel: 08342421977                                                     Fax:0834242197

 تماس مستقیم : 09183875807  کریمی

فرماندار قصرشیرین: عملیات ترانزیت سوخت از مرز پرویزخان از سر گرفته شد

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: عملیات ترانزیت سوخت از مرز رسمی پرویزخان در این شهرستان با لغو ممنوعیت تردد تانکرهای سوخت رسان به کشورمان، از امروز ( جمعه ) دوباره از سرگرفته شد.

 

ˈافشین رضاییˈ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تانکرهای سوخت رسان ایرانی وعراقی می توانند محموله های سوختی خود را از اقلیم کردستان عراق با عبور از مرز رسمی پرویزخان به بنادر جنوبی کشورمان بارگیری و حمل کنند.

وی تصریح کرد: به دنبال اعمال ممنوعیت ورود تانکرهای سوختی از مرز رسمی پرویزخان به کشور در 31 تیر، عملیات ترانزیت سوخت در دو مرحله کوتاه مدت و برای مدت محدودی از سر گرفته شد ولی پس از آن نیز بدلیل وضعیت امنیتی نامناسب عراق، تردد تانکرهای سوخت رسان ممنوع شد.

رضایی گفت: با پایان یافتن مراحل تمدید شده این ممنوعیت دوباره اعمال شد تا اینکه امروز با ابلاغ لغو اعمال ممنوعیت، بازهم شاهد از سرگیری تردد تانکرهای سوختی ایرانی و عراقی از مرز رسمی پرویزخان و انجام عملیات ترانزیت سوخت از این مرز هستیم.

وی اظهار کرد: هم اکنون اوضاع امنیتی در مرزهای پرویزخان و خسروی این شهرستان عادی است و علاوه بر ترانزیت سوخت، صادرات کالا و تردد مسافر و همچنین فعالیت کوله بری در این مرزها طبق روال سابق انجام می شود.

پیش از توقف عملیات ترانزیت سوخت در 31 تیر ماه امسال، روزانه 500 دستگاه تانکر سوخت رسان ایرانی و عراقی از طریق مرز پرویزخان مواد سوختی (مازوت) منطقه اقلیم کردستان را به سمت بنادر جنوبی کشورمان ترانزیت می کردند.

صادرات غیرنفتی، پنجره ای روبه بازارهای جهانی

تهران - ایرنا - یک استاد اقتصاد گفت: در اقتصاد نوین جهانی، دولت ها برای کسب ثروت و قدرت، باید وارد عرصه رقابت بین المللی شوند و سیاست های خود را در جهت ارتقا توان رقابت جمعی و کیفیت عوامل تولید سوق دهند و توسعه صادرات غیرنفتی راهی برای رسیدن به این هدف و دستیابی به بازارهای جهانی محسوب می شود.

سعید راسخی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: در سالهای اخیر به دلیل نوسانات شدید قیمت نفت در بازار های جهانی و کاهش درآمد این محصول و نیز رشد سریع جمعیت در ایران، دولت بیش از گذشته توجه خود را به صادرات غیرنفتی معطوف کرده است.

وی با بیان اینکه مشکلات صادرات غیرنفتی را نمی توان جدا از سایر مسایل اقتصادی کشور بررسی کرد، افزود: گره های ناگشوده اقتصادی و اجتماعی ایران ناشی از عوامل متعدد ساختاری، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تحریم ها و همکاری های منطقه ای است.

این اقتصاددان، فناوری را عامل موثری در توسعه اقتصادی کشور دانست و افزود: فناوری موجب ثبات سیاسی و اقتصادی کشورهاست و صادرات موفق کشورها حاصل توسعه فناوری و انطباق فناوری های جدید با شرایط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هر کشور است.

وی افزود: گردآوری اطلاعات در خصوص فناوری های وارداتی، اولویت بندی از نظر منافع مالی، ارزیابی فناوری ها، تخصیص منابع لازم، بهبود محصولات فعلی و خلق محصولات جدید می تواند کشور را به سمت رشد فناوری و توسعه اقتصادی و در نتیجه موفقیت در بازارهای جهانی سوق دهد.

راسخی با بیان اینکه توسعه صادرات غیرنفتی در کشور با مشکلات متعددی روبروست، افزود: به همین دلیل همواره کارشناسان اقتصادی راهکارهای متعددی برای این مشکل مطرح می کنند اما این راهکارها به دلایل مختلف نتوانسته رونق و توسعه صادرات را به حد مورد انتظار افزایش دهد. 

ادامه مطلب ...

مرز خسروی اولین قدمگاه آزادگان سرافراز و غرور آفرین به میهن اسلامی

قصرشیرین - ایرنا - اولین نقطه از خاک کشورمان در بدو ورود آزادگان سرافراز و غرورآفرین به میهن اسلامی در سال 69 مرز خسروی در شهرستان مرزی قصرشیرین است که به قدوم مبارک اسوه های ایثار و مقاومت متبرک شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میهن اسلامی در26 مرداد سال 69 شاهد حضور فرزندان غیور این آب و خاک بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های مخوف رژیم بعث عراق و تحمل سختی ها و مشقت های فراوان، سرانجام قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

سه سال پس از اعلام و برقراری آتش بس میان جمهوری اسلامی ایران وعراق و توقف جنگ در جبهه ها، در 26 مرداد 69 اولین گروه اسرای جنگی ایران در میان استقبال مردم و مسوولان از مرز خسروی وارد خاک ایران اسلامی شدند.

در چنین ایام تاریخی و ماندگار، هزاران عاشق از جای جای ایران اسلامی خود را به نقطه صفر مرز خسروی رسانده بودند تا از کبوتران عاشقی پذیرانی کنند که سال ها دور از آشیانه، مشقت های بسیاری برای سرافرازی ایران و ایرانی به جان خریده بودند.

در این روز ملت ایران با سرافرازی در دفاع از اسلام و انقلاب و حفظ تمامیت ارضی خود از آزادگان بازگشته به میهن، با شور و شعف استقبال کرد تا 26 مرداد برای همیشه در خاطرات آنها بویژه برای مردمان مرزنشین قصرشیرین تداعی کننده ایثار و افتخار و رشادت باشد.

اینک مرز خسروی به خود می بالد که اولین بوسه گاه و قدمگاه سرافرازانی است که استوار و ثابت قدم و با غیرت توانستند در اسارتگاه های مخوف رژیم دیکتاتور عراق ایستادگی کرده و با سری برافراشته به آغوش میهن اسلامی بازگردند.

ستاد رسیدگی به امور آزادگان که در 22 مرداد 69 تشکیل شده بود در چنین ایامی به تبادل انبوه اسرا پرداخت این ستاد با مساعدت و همراهی دیگر دستگاه ها، تبادل حدود 40 هزار آزاده را با همین تعداد اسیر عراقی در مرز خسروی انجام داد.

اولین گروه آزادگان کشورمان در حالی وارد خاک ایران اسلامی شدند که دیگر پیر مراد و مقتدای بزرگ و معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در میان ما نبود و این ضایعه دردناک غم فراغ را برای اسرای عزیز دو چندان کرده بود.

نخستین گروه اسرای ایرانی عصر روز26 مرداد از مرز خسروی و با استقبال گرم همرزمان و اقشار مختلف مردم و با تدابیر اتخاذ شده از سوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد وارد کشورمان شدند تا اولین گام مبادله اسرا میان دو کشور ایران و عراق که هشت سال با هم جنگیده بودند، برداشته شود.

در این روز اشک ها و لبخندها با هم عجین شد تا انتظار یعقوبیان را به وصال یوسف ها پیوند دهد و در این میان چه دیدنی بود سجده شکری که آزادگان با ورود به کشور بر خاک میهن در مرز خسروی بجای آوردند و چه زیبا بود تجسم حضور فرزندان وطن در آغوش سرزمینی که غیرتش آوازه جهان و جهانیان شده بود.

مادرانی که فرزندان خود را پس از سال ها در آغوش گرفتند و پدرانی که اشک شوق ریختند و فرزندانی که در نبود پدران قد کشیده و غریبانه در انتظار آغوش گشوده پدر بودند و از خوشحالی و شعف سر از پا نمی شناختند.

همسرانی که سال ها صبر پیشه کردند و تنها مونس شان قاب عکسی بود و اینک هجران پایان یافته و همه سختی ها اینک به وصال ختم شده بود وصال با پدر، وصال با فرزند، وصال با مادر و مهمتر از همه وصال با خاک مقدس وطن.

آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهاده و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر کارنامه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

آری در این روز چشم ها متوجه یک نقطه بود و آن هم مرز خسروی، میعادگاه عاشقان، نقطه ای که از دیرباز افتخار این را داشته که قدم هایی را به خود ببیند، قدم های زائران آقا امام حسین (ع) و همچنین قدمگاه شهدا، ولی این بار بوسه گاه آزادگانی بود که غیرت، شرف و آزادگی ایرانی را به تمام جهان نشان داده بودند.

به همین مناسبت هر سال، آیین نمادینی با حضور اقشار مختلف مردم، آزادگان و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس بمنظور تداعی خاطرات آن زمان، در 26 مرداد در نقطه صفر مرز ایران با عراق ( شهر خسروی) برگزار می شود.

سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مبارک و شاد باش باد.