گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در قصرشیرین


قصرشیرین - ایرنا - رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز سه شنبه به منظور بازدید از پاسگاه های مرزی و دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی وارد شهرستان قصرشیرین شد.

 

مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از سفر دو روزه ˈحبیب الله حقیقیˈ به استان کرمانشاه را بررسی وضعیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان اعلام کرد.

ˈشهریار حیدریˈ افزود: رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این سفر رویکردها و سیاست های ستاد مرکزی را در بخش های مختلف اعلام خواهد کرد.

وی تصریح کرد: البته برنامه های سفر متناسب با موقعیت استان ها در دستور کار ستاد مرکزی قرار دارد لذا در سفر به استان کرمانشاه نیز نشست هایی با اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا برگزار می شود.

حیدری گفت: امروز در سفر به قصرشیرین ضمن بازدید از پاسگاه های مرزی و همچنین بازارچه مرزی پرویزخان و مرز بین المللی خسروی موضوعات و مشکلات در راستای رفع موانع موجود بررسی می شود همچنین نشستی با اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای قصرشیرین نیز خواهیم داشت.

رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص هدف از سفر به استان مرزی کرمانشاه گفت: کرمانشاه در حوزه ماموریت های ما دارای موقعیتی حساس و مهم است بنابراین بازدید از مرزهای استان و اشراف به مسایل آن برای ما دارای اهمیت است.

ˈحبیب الله حقیقیˈ روز گذشته به ایرنا اعلام کرد: در این سفر علاوه بر بازدید از مرزها، بررسی مشکلات مرزهای استان کرمانشاه و نیز کمک به رفع موانع مرزی را مدنظر قرار خواهیم داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.