گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

دفتر انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران درکرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه - ایرنا - دفتر انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران درکرمانشاه با حضور جمعی از مسوولان استانی روز شنبه در ساختمان جهاد دانشگاهی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه در مراسم افتتاح این دفتر اظهار کرد: جهاد دانشگاهی همواره نقطه اتکایی برای مجموعه مدیریت استان بوده و این نهاد علمی و اثرگذار در بسیاری از تصمیم گیری های استان بخصوص در حوزه های راهبردی نقش دارد.

ˈعلی اصغر میرزاییˈ افزود: مطمئنا یکی از راه های رشد علمی و صنعتی جامعه، تقویت و توجه بیش از پیش به صدور خدمات فنی و مهندسی است و کمک به مجموعه های مرتبط با این خدمات همواره مورد تاکید مدیریت استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از هدف گذاری های انجام گرفته ارتقا سطح پیمانکاری و مشاوره در استان است تا بتوانیم به این طریق پیمانکاران و مشاورینی در سطح ملی در این عرصه وسیع داشته باشیم.

میرزایی ادامه داد: از سوی دیگر همجواری با کشور عراق این فرصت را برای کرمانشاه فراهم کرده تا با صدور خدمات فنی و مهندسی بتواند اقتصاد خود را بهبود و از لحاظ دانش نیز به شکوفایی برسد.

معاون برنامه ریزی استانداری در پایان گفت: از زمانی که وارد مجموعه مدیریتی استان شدیم از اکثر انجمن های علمی و فنی و مهندسی کشور دعوت کردیم تا با حضور در کرمانشاه تجارب و دانش خود را در اختیار جامعه علمی و فنی و مهندسی استان قرار دهند که خوشبختانه تاکنون به توفیقات خوبی نیز دست یافته ایم.

هم اکنون سالانه بیش از سه میلیارد دلار کالا و خدمات فنی و مهندسی از طریق استان کرمانشاه به عراق صادر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.