گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

اقتصاد دنیا در 24 ساعت گذشته/ از بسته شگفت‌انگیز ژاپنی‌ها تا استراتژی جدید چین

سرخط اخبار رسانه های دنیا

سرخط مهم اخبار اقتصادی رسانه‌های دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد:  به گزارش خبرنگار مهر، سرخط مهم اخبار اقتصادی رسانه‌های دنیا در 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است:

ریگزون: کردستان عراق با یک شرکت نفتی مجارستانی در جهت توسعه میدان نفتی کشف شده توسط این کشور (mol) به منظور عملیاتی کردن این پروژه در جهت بهره برداری اقتصادی همکاری می‌کند.

آشویتدپرس: توافق روسیه و اوکراین بر سر گازرسانی. براساس قرارداد چند میلیارد دلاری بین روسیه و اوکراین و علیرغم درگیری شدید بر سر اوکراین شرقی، روسیه متعهد به صادرات گاز به این کشور شد.

رویترز: کاهش 25 درصدی قیمت جهانی نفت خام، زنگ خطری برای بر زمین ماندن پروژه‌های آسیایی به دلیل هزینه های بالای اکتشاف است.

سایت قیمت نفت(oil price): از آب گل آلود ماهی گرفتن چین، استراتژی جدید چین از اوضاع نابسامان بازار نفت است. در پی کاهش قیمت جهانی نفت، شرکت ملی پترولیوم چین مبادرت به ذخیره ارزان می‌کند.

رویترز : صادرات گاز ایران به منطقه یورو با برداشته شدن تحریم‌ها از ایران حداقل 5 سال به طول می انجامد.

گلدمن ساچس: شرکت غول نفتی بریتیش پترولیوم تا زمانی که قیمت نفت در هر شبکه به پایین تر از 70 دلار نرسد، در اجرای پروژه‌های خود با مشکل جدی مواجه نخواهد شد.

خبرگزاری روسیه(Tass): تشکیل کارگروه روسی- هندی به منظور بررسی انتقال هیدروکربن از روسیه به هند.

گلف نیوز: پایین آمدن رشد اقتصادی در بین بخش‌های تولیدی چین به دلیل کاهش سفارشات و بالا رفتن هزینه ها، هشداری برای رشد اقتصادی چین است.

سی ان ان: آمریکایی‌ها در مقایسه با کشورهایی چون ژاپن، هنگ کنگ و کره جنوبی برای استفاده از اینترنت پول بیشتری را پرداخت می‌کنند و سرعت اینترنت آنها هم پایین‌تر از کشورهای ذکر شده است.

اسکای نیوز: پس از دو هفته سقوط بی سابقه در بازار آمریکا که در دو سال اخیر بی سابقه بود، بسته شگفت انگیز محرکی بانک مرکزی ژاپن، شاخص بورس آمریکا را بالا برد.

بلومبرگ: نفت خام دریای برنت با 9.3 درصد کاهش در ماه میلادی گذشته (اکتبر)، بیشترین کاهش ماهیانه را از ماه می سال 2012 به بعد تجربه کرد.

خبرگزاری روسیه(Tass):صندوق بین المللی پول و اتحادیه اروپا عهده دار بخش اعظم هزینه های قرارداد صادرات گاز روسیه به اوکراین و اروپا شدند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.