گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

ترخیص ۲۶ هزار تن کالای اساسی در ۷ ماه سال جاری

خبرگزاری فارس: ترخیص ۲۶ هزار تن کالای اساسی در ۷ ماه سال جاری

مدیرکل گمرک تهران گفت: ۲۶ هزار تن کالای اساسی از گمرک تهران در هفت ماه سال جاری ترخیص و روانه بازار مصرف شده است.  به گزارش گمرک تهران، احمد کارگری مدیر کل این گمرک خبر داد: گمرک  تهران با ارائه امکانات ویژه جهت ترخیص کالاهای اساسی و تنظیم بازار مصرف در هفت ماهه سال جاری 26 هزار تن  کالای اساسی روانه بازار مصرف کرده است.

کارگری اشاره نمود: تعداد اظهارنامه‌های واردات کالا در این گمرک در هفت ماهه سال جاری 31597 فقره بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش داشته است و با وزن خالص، حدوداً 423 هزار تن که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است، همچنین ارزش واردات از این گمرک طی مدت یاد شده به 3 میلیارد و 127 میلیون دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 46 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرک تهران افزود: مقدار کالاهای اساسی که در هفت ماهه سال جاری از این گمرک ترخیص گردیده بیش از26 هزار تن می باشد. همچنین دراین مدت 18هزار تن دارو به ارزش 285 میلیون دلار از این گمرک ترخیص شده است.

کارگری گفت: درآمد گمرک تهران در هفت ماه اول سال بیش از12575 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 79درصد رشد داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.