گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

ویزا در مرز مهران برای زائران صادر نمی شود

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به آمادگی پلیس در مرز مهران برای تردد زوار اربعین حسینی(ع) از مردم خواست با همراه داشتن ویزا به مرز مهران مراجعه کنند.

 

 به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، سردار 'علی دولتی' افزود: نیروی انتظامی با برنامه ریزی و افزایش نیرو در پایانه مرزی مهران و همچنین کنترل بر ناوگان حمل و نقل عمومی تدارک ویژه ای برای اربعین حسینی در نظر گرفته است. 


وی با اشاره به اینکه تردد در پایانه مرزی مهران ملزم به همراه داشتن ویزا خواهد بود، تاکید کرد: زائران عتبات و عالیات باید از قبل ویزا تهیه کرده باشند زیرا در مرز مهران هیچ گونه ویزایی صادر نمی گردد . 

فرمانده نیروی انتظامی ایلام با هشدار به مردم خاطر نشان کرد: هزینه ویزا حدود 40 دلار است و شهروندانی که قصد گرفتن ویزا و خروج از مرز مهران را دارند فریب واسطه ها را نخورند. 

دولتی بیان کرد: پلیس در کنار سایر دستگاههای دولتی آماده استقبال از زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی است. 

فرمانده انتظامی ایلام امنیت موجود در مرز مهران را عامل اصلی افزایش تردد در این مرز عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شودحجم تردد ها در اربعین افزایش پیدا کند. 

دولتی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال آن هستیم تا زائران کمترین مشکلی در مرز مهران برای اعزام به عتبات نداشته باشند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.