گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

فرمانده انتظامی ایلام گفت : صدور ویزا یک دلاری برای افراد بومی استان های هم مرز با عراق است

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه صدور ویزا یک دلاری تنها ویژه مردم ساکن در استان های مرزی با عراق است، گفت: فقط مرزنشینان در ایام منتهی به اربعین حسینی امکان استفاده از این تسهیلات را دارند ضمن اینکه امکان منتفی شدن این موضوع از سوی طرف عراقی وجود دارد. 
.















  به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار 'علی دولتی' افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، تمهیداتی از سوی مسوولان استانی و کشوری برای تسهیل در تردد زوار در مرزهای غربی کشور از جمله مرز مهران اندیشیده شده است. 

وی اضافه کرد: بخشی از این تمهیدات شامل صدور ویزا با هزینه یک دلار است که این موضوع فقط برای مردم مرزنشین و با ظرفیت خاصی است که در هر روز تنها یک هزار نفر از مرزنشینان می توانند به این شیوه از مرز مهران به قصد زیارت عتبات عالیات عبور کنند. 

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: دیگر هموطنانمان باید از طریق کنسولگری های کشور عراق در استان های تهران، کرمانشاه، خوزستان و خراسان رضوی اقدام به اخذ ویزا کرده سپس برای عبور از مرز مهران به استان ایلام سفر کنند. 

سردار دولتی اظهار کرد: به هیچ عنوان ویزایی در مرز مهران برای هموطنان صادر نشده و در صورت مراجعه هموطنان بدون ویزا، قطعا با سرگردانی مواجه خواهند شد. 

وی با اشاره به اینکه هم اکنون امنیت لازم در مرز مهران فراهم است و هیچ مشکلی در راستای تردد زوار به عتبات عالیات وجود ندارد، افزود: داشتن گذرنامه و ویزای معتبر از لوازم سفر به عتبات عالیات است و نداشتن هرکدام از این دو، امکان سفر و خروج از کشور برای زائران فراهم نخواهد کرد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.