گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

عوارض گمرکی خروج از کشور در مرز مهران لغو شد

ایلام - ایرنا - فرماندار مهران گفت: عوارض گمرکی خروج از کشور به منظور رفاه حال زوار اربعین حسینی و حجم بسیار زیاد تردد در این نقطه مرزی لغو شده است.

 

   'مراد ناصری' صبح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مبلغ این عوارض 125 هزار ریال بود که با همکاری نیروی انتظامی از زوار اربعین حسینی اخذ نمی شود.


وی افزود: خوشبختانه روادید ورود به عراق نیز حذف شده و زوار عتبات عالیات بدون پرداخت کردن وجهی می توانند به این کشور سفر کنند.

فرماندار مهران یادآور شد: بیش از 120 هزار نفر در چهار روز گذشته از طریق مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات مشرف شده اند که 53 هزار نفر از این تعداد تنها در روز گذشته به این کشور سفر کرده اند.

ناصری به زائران توصیه کرد با توجه به فرصت باقی مانده تا روز اربعین، بتدریج و بدون عجله به مرز مهران مراجعه کنند تا ضمن جلوگیری از ازدحام جمعیت زمینه خروج آنها با سرعت بیشتری فراهم شود. 

مرز بین المللی مهران در 90 کیلومتری جنوب غربی استان ایلام از کانون های اصلی تردد زوار به کشور عراق است که این روزها با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی حجم مراجعات به این مرز افزایش چشمگیری داشته است
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.