گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته در تاریخ ششم دیماه برگزار می شود

ایرنا - سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته شنبه ششم دیماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

 

   گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نامبرده، نمایشگاه یادشده با هدف حمایت از صنعت تبلیغات، افزایش کارکردهای مثبت این صنعت و توسعه آن، آشنایی با تکنیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات بازاریابی و تبلیغات، انتقال دانش فنی نوین و کارآمد و توسعه صادرات غیرنفتی و کمک به صادرکنندگان برگزار خواهد شد.


نمایشگاه مزبور با مشارکت 216 شرکت داخلی و دو شرکت خارجی از کشورهای چین و کره جنوبی برپا می شود و این شرکت ها محصولات خود را در زمینه انواع تبلیغات محیطی و دیجیتال و تبلیغات و بازاریابی کالاها و خدمات عمومی و تخصصی به معرض نمایش می گذارند.

برگزاری همایش و کارگاه های آموزشی تخصصی مبانی تحقیقات بازاریابی، کارگاه آموزشی تکنیک های تبلیغات و مراحل آن و کارگاه آموزشی و نقش آن در پیشبرد فروش از برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی است.

دهمین 'نمایشگاه بین المللی تبلیغات،بازاریابی و صنایع وابسته' از 28 آذر تا یکم دیماه در سال 92 در تهران برپا شد که در آن بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی مشارکت داشتند.

کشورهای چین، ژاپن، هند، اسپانیا، آلمان، کانادا و آفریقای جنوبی و ترکیه سال گذشته در این نمایشگاه حاضر بودند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.