گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

استاندار ایلام: حمایت از سرمایه گذاران نقش مهمی در توسعه صادرات دارد

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران به منظور توسعه صادرات گفت: دستگاه های اجرایی برای توسعه و شکوفایی استان، با سرمایه گذاران همکاری مطلوب داشته باشند.

 

   به گزارش خبرنگار ایرنا، 'محمدرضا مروارید' عصر یکشنبه در نشست کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی باید تسهیل کننده کار سرمایه گذاران بخش خصوصی باشند تا شاهد تحولی عظیم در بخش اقتصادی استان باشیم.


وی افزود: خدمات رسانی به سرمایه گذاران بخش خصوصی باید با سرعت هر چه بیشتر از سوی متولیان امر و دستگاه های اجرایی استان انجام شود تا حم سرمایه گذاری در استان افزایش یابد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام نیز در این نشست گفت: بخش صادرات غیر نفتی مهمترین اولویت کاری مسوولان کشور است که برای تحقق این مهم باید تلاش کنیم.

'یاراله نصیری' تاکید کرد: مسوولان ارشد کشوری و استانی اهتمام جدی بر توسعه صادرات دارند و اینک شاهدیم روزبروز روند صادرات از مرز بین المللی مهران به کشور عراق مطلوب تر می شود.

وی یادآور شد: مسایل و مشکلات این بخش باید با همکاری همه متولیان امر بر طرف و شرایط برای توسعه صادرات تسهیل شود تا شاهد رونق بیشتری در این بخش مهم باشیم.

نصیری با بیان اینکه پیگیری های انجام شده در جهت رفع مشکل تجار، بازرگانان انجام شده است، اضافه کرد: قرار است نمایشگاهی از توانمندی های صنعت و تولید این استان در شهر کوت عراق برگزار شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناخت بیشتر توانمندی های این استان و دستیابی به بازار مصرف عراق اعلام کرد.

در این نشست تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران بخش خصوصی به بیان مسایل و مشکلات حوزه های کاری خود پرداخته و از مسوولان استان ایلام خواستند برای بر طرف شدن این مشکلات برنامه ریزی کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.