گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

صادرکنندگان و فروشندگان نمونه صنایع دستی کشور تجلیل شدند

صادرکنندگان نمونه و فروشندگان برتر صنایع دستی کشور در سال 1392 طی آیینی با حضور مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تجلیل شدند.

 

   به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز یکشنبه در سالن اجتماعات سازمان میراث فرهنگی برگزار شد از موسی کریمی صادرکننده گیوه به کشور عراق از استان کرمانشاه، عادل بشیری جلال صادرکننده سفال و سرامیک، شیشه دست ساز و مصنوعات چوبی به کشورهای عراق، قطر و سوئد از استان همدان، محمدحسین حق نگه دار صادرکننده دستبافت های داری به کشورهای آلمان، اتریش، نروژ و ژاپن از استان فارس به عنوان صادرکنندگان نمونه تجلیل به عمل آمد.


در این بخش مهدی اعلمی صادرکننده سفال و سرامیک به کشورهای آلمان و هلند از استان تهران و امیرحبیب پور صادرکننده خاتم، مینیاتور، گلیم، قلم کار، قلم زنی و مینا به کشورهای اتریش، چین و آلمان از استان اصفهان نیز تجلیل شد. 

علی گودرزی، محسن سربیشه، جواد محسنیان، عبدالکریم کریمی و پرویز غفارزاده به ترتیب از استان های فارس، تهران، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی نیز به عنوان فروشندگان برتر صنایع دستی استان ها در سال 1392 معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند. 

در آیین تجلیل از صادرکنندگان و فروشندگان برتر صنایع دستی کشور عسگراولادی رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایرنا و جمعی از مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز حضور داشتند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.