گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

استاندارکرمانشاه ازتصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین خبر داد

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه از تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین خبر داد و گفت: تصویب این منطقه برای اجرایی کردن آن به استانداری اعلام شده و سازمان همیاری شهرداری های استان نیز متولی اجرای این مصوبه شده است.

 

   به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز چهارشنبه به نقل از ابراهیم رضایی بابادی در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی، با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان های مرزی گفت: این استان قابلیت تبدیل شدن به قطب تجاری کشور را دارد.


وی به اهمیت بازارچه های مرزی استان اشاره کرد و اظهار داشت: وجود این بازارچه ها یک ظرفیت و امتیاز مهم برای توسعه است و باید حداکثر تلاش خود را برای استفاده بهینه و استفاده از تمام ظرفیت های این بازارچه ها در راستای توسعه و تحول استان در زمینه های تجارت مرزی استان بکار بگیریم.

وی اضافه کرد: انتظار من از فرمانداران و ادارات مرتبط با توسعه استان این است که به شناسایی ظرفیت های جدید در مبحث مبادلات مرزی بپردازند.

وی به اقدامات انجام شده در خصوص تسهیل در روند مبادلات مرزی افزود: در گذشته بسیاری از مرزهای ما قابلیت ارائه خدمات در خصوص صادرات و واردات و رفت و آمد مردم را نداشتند اما با اقدامات و پیگیری هایی که انجام شد هم اکنون در تمام مرزهای ما مبادلات مرزی و رفت و آمد مسافران صورت می گیرد.

در این جلسه در خصوص تعیین تکلیف اراضی بازارچه تیله کو سرپل زهاب، ایجاد بازارچه مشترک مرزی بین ایران و عراق در پاوه و نیز وضعیت بازارچه سومار تصمیماتی اتخاذ شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.