گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

سفر هیأت تجاری ایران به عراق

دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از سفر بزرگترین هیأت تجاری و اقتصادی بخش خصوصی ایران به عراق همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به آن کشور خبر داد.

                              1410089141621_9.jpg  جهانبخش سنجابی شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور به عراق که در رأس سفر هیأت عالی رتبه دولتی، خصوصی و تعاونی به آن کشور صورت می گیرد، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز از 27 تا 30 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: افزون بر برگزاری رویدادهای مذکور، سومین اجلاس کمیسیون عالی مشترک ایران و عراق و اجلاس توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق برگزار می‌شود و نشست های دو جانبه اختصاصی و همکاری‌های مختلف در حوزه‌های تجاری، فنی - مهندسی، برق و انرژی، ساختمان، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کنار اجلاس کمیسیون عالی مشترک با حضور شرکت های تراز اول ایرانی و عراقی نیز از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.

سنجابی شیرازی خاطر نشان کرد: با توجه به سفر معاون اول رئیس جمهور و ترکیب هیأت همراه وی، برگزاری اجلاس توسعه همکاری های اقتصادی ایران و عراق، کمیسیون عالی مشترک دو کشور و برپایی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، پیش بینی می شود که برگزاری این رویداد اقتصادی و نشست های تخصصی همراه آن، دستاوردهای تجاری و اقتصادی برای کشورمان خواهد داشت.

دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اظهار کرد: علاقمندان به همراهی هیأت بخش خصوصی و شرکت در نشست های تخصصی می توانند با اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با شماره تلفن 31- 88381329 و نمابر 88814180 تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.