گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

دیدار جهانگیری از نمایشگاه تخصصی کالای ایران در بغداد

 اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در دومین روز از سفر خود به عراق دقایقی پیش از نمایشگاه تخصصی کالای ایرانی در بغداد دیدن کرد.

 
                    

   به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، نمایشگاه کالاهای ایرانی روز گذشته با حضور «سید حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران، «عدیله حسین حمود» وزیر دولت عراق، «یحیی آل اسحاق» رییس اتاق بازرگانی تهران، جعفر الحمدانی رییس اتاق تجارت و بازرگانی عراق و جمعی از مقامات؛ مسوولان و تجار دو کشور رسما افتتاح شد.


بیش از 250 شرکت ایرانی تولیدات خود را در نمایشگاه بغداد که در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع دایر شده، عرضه کرده اند.

معاون اول رییس جمهوری ضمن بازدید از این نمایشگاه و گفت و گو با مسوولان غرفه های آن، از نزدیک در روند برگزاری نمایشگاه تخصصی کالاهای تولیدی ایران قرار گرفت.

مهم ترین تولیدات ایرانی از جمله در بخش نفت ، گاز، پتروشیمی، مسکن، آب و برق، بهداشت و درمان، تجهیزات پزشکی، مواد غذایی، دارویی ، لوازم خانگی و خودرو و صنعت در نمایشگاه بغداد عرضه شده است .

جهانگیری را در بازدید از این نمایشگاه معاون امور مجلس رییس جمهوری، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزیر صنعت، معدن و تجارت ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر مسکن، وزیر جهاد کشاورزی، رییس سازمان ملی استاندارد و جمعی از هیات عالی رتبه اقتصادی ایرانی همراهی می کردند.

این نمایشگاه که از صبح روز گذشته کار خود را در بغداد آغاز کرده، با استقبال کم نظیر شهروندان و تجار عراقی مواجه شده است و تا پنج شنبه 30 بهمن ماه ادامه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.