گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

دیدار استاندار از مرز قصرشیرین

قصرشیرین - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران در این استان روبه رشد است.

                   ابراهیم رضایی بابادی روز پنجشنبه در بازدید از شهرستان مرزی قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:همچون سالهای گذشته دستگاههای مختلف خدمات رسان شامل شهرداریها، میراث فرهنگی، بهداشت و درمان ، بیمارستانها، هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی با تلاشهای خود خدمات مطلوبی به میهمانان ارایه می کنند و این روند در سال جاری افزایش یافته است.


وی تصریح کرد: برنامه امسال هم مبنی بر افزایش خدمات رسانی بیشتر به گردشگران بود و همه شهرهای استان کرمانشاه از این آمادگی برخوردارند که از میهمانان نوروزی پذیرایی کنند.

رضایی بابادی گفت: در شهرستانهای استان کرمانشاه هم با هماهنگیها و برنامه ریزیهایی که فرمانداران انجام داده اند این خدمات مطلوب است.

وی اظهار کرد: بازدیدی که امروز از نحوه خدمات رسانی شهرستانهای غربی استان انجام گرفت رضایت بخش است.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال از سوی ایشان مسوولان باید با هم اندیشی راهکارهای محقق شدن این شعار را فراهم کنند.

وی گفت: امیدواریم با حضور همه جانبه مردم در تمامی صحنه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بتوانیم زمینه های رسیدن به این شعار را فراهم کنیم.

رضایی تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پایان سال جاری امیدواریم با حضور همه جانبه مردم اتحاد و همدلی در تمامی زمینه ها ایجاد شود.

وی در ادامه در خصوص تامین میوه عید گفت: تامین مایحتاج عمومی مردم برنامه دولت بود که محقق شد.

رضایی گفت: اگرچه در نحوه توزیع میوه شب عید و مرغ منجمد با قیمت مصوب دولت ممکن است نارساییهایی صورت گرفته باشد اما این کار هم برطرف خواهد شد ولی خواست دولت تامین آن بود که در استان کرمانشاه محقق شد.

استاندار کرمانشاه و جمعی از مسوولان ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمانشاه به همراه نماینده مردم قصرشیرین سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به صورت سرزده از محل اسکان و اقامتگاههای میهمانان و گردشگران نوروزی در شهرستان قصرشیرین و شهرهای غربی استان بازدید کردند.

      

                    


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.