گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای تقدیر کرد

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه ای به رییس جمهوری، بیانیه لوزان را سرآغاز فصل جدیدی از تعاملات جهانی عزت مدارانه دانست و این موفقیت را به مردم و دولت تبریک گفت.

 
  
                    

  

 به گزارش ایرنا از اتاق بازرگانی ایران، غلامحسین شافعی در این نامه تصریح کرد: غلی رغم تلاش بدخواهان فصل جدیدی از تعاملات جهانی عزت مدارانه در پیش رو است، این موفقیت را به سهم خود به مردم صبور کشور و همه مسئولان شایسته تهنیت عرض کرده و امیدوارم سال جدید با همدلی و همزبانی بیشتر دولت و ملت آغاز شود.


وی در ادامه این نامه آورده است: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بار دیگر ضمن تقدیر از بیان عزم راسخ تر دولت در برداشتن موانع کسب و کار، دعوت اخیر جنابعالی از فعالان اقتصادی را برای رونق تولید، اشتغال جوانان و توسعه صادرات غیرنفتی به فال نیک گرفته و آمادگی خود را برای فشردن صمیمی تر دست دولتمردان تدبیر وامید اعلام می دارد.

در پایان این نامه آمده است: امید است با رفع موانع در ارتباطات خارجی که محصول توفیقات اخیر است، بخش خصوصی کشور نیز فعال تر از گذشته در عرصه تصمیم سازی داخلی و دیپلماسی اقتصادی دولت را همراهی کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.