گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

اعضای کمسیون اجتماعی مجلس از مرز مهران و منطقه ایثار این شهرستان دیدن کردند

 اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار، نماینده مردم ایلام در مجلس و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی شامگاه سه شنبه از پایانه مرزی و منطقه یادمان ایثار قلاویزان شهرستان مهران دیدن کردند.

         

  نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این برنامه به ایرنا گفت: این سفر به منظور بررسی مشکلات و آسیب های حوزه اجتماعی و نیز بررسی راه های توسعه اشتغال و سرمایه گذاری شرکت های زیر مجموعه وزارت خانه ها در استان ایلام انجام شد.


عمران علی محمدی افزود: تصمیماتی که در طول سفر و یا در شورای اداری استان اتخاذ می شود در تهران با حضور نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی بررسی می شود تا بخشی از مشکلات مردم استان رفع شود.

وی اظهار امیدواری کرد که این سفر منشا خیر و برکت برای استان ایلام باشد.

نماینده ایلام گفت: با توجه به انسجام و وحدت حاکم در مجموعه اجرایی و نمایندگان مردم استان در مجلس به جد پیگیر تحول و توسعه زیرساخت ها و حرکت رو به جلو استان هستیم.

علی محمدی ادامه داد: تلاش می کنیم با کمک نمایندگان دیگر استان ها در مجلس چهره ای درآمدی و معیشتی به استان داده تا ایلام به عنوان استانی مرزی در سال های آینده شاهد توسعه و پیشرفت باشد.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عصر دیروز (سه شنبه) وارد ایلام شدند و بلافاصله با حضور در بهشت رضا(ع) این شهر به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

نمایندگان عضو این کمیسیون پس از آن عازم شهرستان مرزی مهران شدند و در محل یادمان شهیدان گمنام این شهر حضور پیدا کردند و با قرائت فاتحه و نثار گل به این شهدای گرانقدر نیز ادای احترام کردند.

سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به استان ایلام دو روز ادامه دارد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.