گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

استاندار کرمانشاه گفت: وظیفه دولتمردان خدمات رسانی مطلوب به مرزنشینان است

قصرشیرین - ایرنا - استاندار کرمانشاه ارایه خدمات مطلوب به عشایر و مرزنشینان و رفع مشکلات موجود در بخش های مختلف به ویژه در مناطق محروم و مرزی را از جمله رویکردهای اصلی دولتمردان عنوان کرد.

 
                

 

  به گزارش خبرنگار ایرنا ابراهیم رضایی بابادی شامگاه پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی سرپل ذهاب با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام دولت و ملت، همدلی و هم زبانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: این نامگذاری فرصتی برای مسوولان است تا با وحدت و همدلی و مشارکت مردم در عرصه های مختلف، علاوه بر رفع مشکلات زمینه توسعه و پیشرفت روزافزون کشور را فراهم کنند.


وی با بیان اینکه مردم سرپل ذهاب در زمان جنگ تحمیلی سختی های بسیاری را متحمل شده اند افزود: این مردم شایسته بهترین خدمت هستند و تمام تلاش مسوولان نیز باید درهمین راستا باشد.

نماینده عالی دولت در کرمانشاه اظهار داشت: باید با همدلی و هم زبانی، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی نیز در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

رضایی بابادی رفع مشکلات را در گروه هماهنگی بیشتر مسوولان دانست و گفت: اتخاذ برنامه منسجم و اصولی همراه با وحدت رویه باعث می شود تا دستیابی به اهداف موردنظر در بخش های مختلف تسهیل شود.

وی اظهار کرد: شوراها و سازمانهای مردم نهاد از نمونه های بارز استفاده از ظرفیت مردمی در پیشبرد برنامه ها است که باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروزه در بسیاری از کشورهای جهان از ظرفیت های مردمی برای پیشبرد امور و دستیابی به اهداف مورد نظر در بخش های مختلف به شکل مطلوب استفاده می شود.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: بسیج یک ظرفیت بسیار بالای مردمی است که آمادگی خوبی نیز برای خدمت رسانی عمومی دارد و باید از این ظرفیت به ویژه برای ایجاد زیرساخت های توسعه در روستاها استفاده کرد.

در این جلسه مشکلات مختلف از جمله ساماندهی شهرک مشاغل آلاینده، ایجاد توقفگاه برای تانکرهای سوخت عراقی، آسفالت معابر عمومی سطح شهر، آبرسانی به روستاها، بازارچه تیله کوه و محل عرضه محصولات وارداتی این بازارچه، طرح هادی روستاها، ساماندهی آثار باستانی، چهاربانده کردن جاده های مواصلاتی شهرستان، گازرسانی به دهستان های تابعه، ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی، واگذاری اسناد زمین های کشاورزی و برق رسانی به چاه های کشاورزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه و هیات همراه روز پنجشنبه در راس هیاتی علاوه بر بازدید از بازارچه پرویزخان و مرز رسمی و پایانه بین المللی خسروی و برخی طرح های عمرانی در دست اقدام در قصرشیرین و سرپل ذهاب به طور جداگانه در جلسه کمیته برنامه ریزی این دو شهرستان نیز شرکت کرد.

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.