گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

هدف نمایندگان مجلس از سفر به مهران و بازدید از مرز تصویب منطقه آزاد تجاری مهران است.

عمران علی محمدی روز چهارشنبه در حاشیه دیدار اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از مرز بین المللی مهران به خبرنگار ایرنا افزود: در آینده سرمایه گذاری کلان و هنگفتی در حوزه نفت و گاز استان انجام می شود و تلاش می کنیم که حوزه های نفتی مشترک با کشور عراق را فعال کنیم.

                  َ

  وی ادامه داد: به طور قطع در آینده این موارد به نتیجه خواهد رسید و ما شاهد رفع مشکل بیکاری در این استان مرزی خواهیم بود.


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از مرز رسمی و بین المللی مهران نیز گفت: هدف ما از سفر به مهران و بازدید از مرز به همراه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس کمک به تصویب منطقه آزاد تجاری این شهر است.

علی محمدی یادآور شد: لایحه منطقه آزاد تجاری مهران توسط رییس جمهوری آماده شده و در آینده برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود که تلاش می کنیم نظر مثبت نمایندگان را برای تصویب این طرح بزرگ جلب کنیم.

پایانه مرز بین المللی مهران در 100 کیلومتری جنوب غربی ایلام و همسایگی کشور عراق قرار دارد.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دیروز (سه شنبه) به دعوت عمران علی محمدی نماینده ایلام برای دیدار از این استان و بررسی مسائل و مشکلات و ظرفیت های حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی به این منطقه از کشور سفر کردند.

نمایندگان عضو این کمیسیون روز گذشته پس از ورود به ایلام با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند. 

سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به استان ایلام دو روز ادامه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.