گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

اندر حکایت بازارچه مرزی پرویزخان و شهرداری قصرشیرین

بازارچه مرزی پرویزخان بزرگترین بازارچه مرزی ایران در انتظار رفع نیازهای اولیه خود از طرف مسئولین می باشد


                          

ما صادرکنندگان بازارچه مرزی پرویزخان در راستای پیگری امور شهر قصرشیرین نامه ای با مظمون زیر به شهرداری قصرشیرین ارائه دادیم امید است شهرداری قصرشیرین با نظر مساعد خواسته های عمومی مردم قصرشیرین را پیگری نماید. متن نامه به شرح زیر می باشد: 


   جناب آقای پور افشار شهردار محترم قصرشیرین

  ضمن عرض تبریک انتخاب شما به عنوان شهردار به استحضار می رساند که بیش از دو دهه از تاسیس بازارچه پرویزخان می گذرد ودر طول این مدت منافع زیادی را برای شهرستان قصرشیرین , استان کرمانشاه و حتی کشور به ارمغان آورده وهمچنین در حال حاضر به عنوان بزرگترین بازارچه مرزی ایران همچون نگینی بر تارک استان کرمانشاه می درخشد و مورد توجه بسیاری از دولتمردان قرار گرفته است.

به طوری که در طول دو ماه گذشته آقای آخوندی وزیر محترم راه و شهر سازی , آقای نعمت زاده وزیر محترم صنعت , معدن و تجارت و همچنین آقای طیب نیا وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و آقای کرباسیان رئیس محترم کل گمرک ایران از این بازارچه بازدید نموده اند و جناب آقای رضایی استاندار محترم کرمانشاه نیز بارها از گمرک پرویزخان بازدید فرموده اند.

میدانیم روزانه حدود 1000 نفر از صادرکنندگان وکارکنان بازارچه پرویزخان , 500 نفر کوله بر , حدود 2000 نفر کارگر ائم از شرکتی و آزاد از مسیر خیابان نبش پمپ بنزین بلوار راه کربلا به سر دژبانی بازارچه پرویزخان که حدود یک کیلومتر است تردد می نمایند که این خیابان کم عرض و پر از دست انداز بوده و قسمتهایی از آن خاکی می باشد,  عبور و مرور افراد را کند کرده و باعث بروز تصادفات متعدد و ایجاد خسارتهای فراوانی به ماشینهای عبوری گردیده است.

 با توجه به اینکه روزانه حدود  800 کامیون وارد بازارچه پرویزخان می شود و شهرداری قصرشیرین از هر کامیون 000,15 تومان عوارض پارکینگ دریافت می نماید حتی از کامیونهای که بدون توقف , در همان روز  ورود به قصرشیرین وارد بازارچه می شوند که از این طریق درآمد هنگفتی نصیب شهرداری قصرشیرین می شود.

لذا از شما خواستاریم در جهت تسریع تردد و رفاه حال جمع کثیری از همشهریان عزیز قصرشیرین دستور فرمایید که خیابان مذکور آسفالت و بهسازی گردد.

با سپاس فراوان از حسن توجه شما به خواسته های عمومی مردم قصرشیرین

 در پایان امضاء جمعی از صادرکنندگان,کارکنان گمرک پرویزخان,کارمندان بانک ملی و بانک ملت شعبه پرویززخان, کوله بران و کسبه قصرشیرین و4 قطعه عکس از خیابان مذکور به پیوست این نامه خدمتان ارسال می گردد .

 

رونوشت:

1-    1-   نماینده محترم قصرشیرین جهت اطلاع و پیگیری

2-      2- معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه جهت اطلاع و پیگیری

3-    3- فرماندار محترم قصرشیرین جهت اطلاع و پیگیری

4-    4- شورای اسلامی شهرستان قصرشیرین جهت اطلاع و پیگیری                                                                                                         




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.