گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

اقتصاد ایران اولویت ها و اهداف خود را دارد و برای تحقق این اهداف از هر فرصت قانونی استفاده می کنیم


                                       
                                                

رییس دفتر رییس جمهوری در پاسخ به تغییرات مدیریتی در دولت یازدهم، گفت: تاکنون هیچ تصمیمی در این باره اتخاذ نشده و آنچه تاکنون در این باره منتشر و اعلام شده، تنها فرآیند طبیعی و عادی ارزیابی ها است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمد نهاوندیان روز دوشنبه در حاشیه همایش همدلی و همزبانی، رونق اقتصاد و اشتغال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ویژگی دولت تدبیر و امید این است که در هر گام دستاوردها باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی در خصوص ورود شرکت های آمریکایی و اروپایی به ایران پس از رفع تحریم ها، اظهارداشت: تمایل شرکت های بزرگ بین المللی از آسیا، آمریکا و اروپا نشان دهنده قدرت اقتصاد و مقاومت مردم ایران است که برای حضور در اقتصاد ایران به تحریم ها بی اعتنایی می کنند.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: اقتصاد ایران اولویت ها و اهداف خود را دارد و برای تحقق این اهداف و در چارچوب مقررات از هر فرصتی که در دسترس باشد، استفاده خواهد کرد.

نهاوندیان خاطرنشان کرد: بنابراین در شرایط فعلی که در مرحله شکستن تحریم ها قرار داریم از هر امکانی که برای تحریم شکنی مفید باشد، استفاده خواهیم کرد، البته باید کاملا هوشمندانه و هوشیارانه از فرصت هایی که سبب افزایش تولید، اشتغال و رونق اقتصاد می شود، بهره گیری نماییم.

وی در خصوص فعالیت موسسات غیرمجاز مالی نیز اظهار داشت: متاسفانه در گذشته ابهاماتی در قوانین و مقررات کشور وجود داشت که باعث شکل گیری این موسسات در سراسر نقاط کشور شد.

وی با بیان آنکه این موسسات مالی فاقد مجوز از بانک مرکزی هستند، اضافه کرد: این موسسات مجوزهای خود را از برخی وزارتخانه های دیگر و نهادها دریافت کرده بودند و حتی با وجود اینکه برخی از این موسسات فاقد هرگونه مجوزی بودند، تحت حمایت برخی از مراکز فعالیت می کردند.

وی تصریح کرد: براساس تصمیمات جدید مقرر شده که انضباط کامل در موسسات مالی اعمال شده و بانک مرکزی با همه بی انضباطی ها در این حوزه برخورد کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.