گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

معاون استاندار کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه صادراتی استان کرمانشاه برای معرفی بیشتر ظرفیتهای صادرات به عراق خبر داد

              به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری روز سه شنبه به نقل از هدایت حاتمی در جلسه ستاد ویژه این نمایشگاه افزود: ما در بسیاری از مولفه ها از جمله گردشگری، تجارت مرزی و تولید مواد غذایی دارای توانمندی های قابل توجهی هستیم که همین امتیازات می تواند بهانه برگزاری یک نمایشگاه که بتواند این توانمندی ها را نشان بدهد را توجیه پذیر نماید.

وی اظهار کرد: با برگزاری این نمایشگاه باید بتوانیم ویژگی ها و ظرفیت های کرمانشاه را در عرصه تولید و صادرات به تجار و بازرگانان عراقی نشان دهیم و برای این کار باید از ظرفیت های سفارت کشورمان در عراق استفاده نماییم تا بتوانیم نمایشگاهی در شأن و جایگاه کرمانشاه برگزار کنیم.

وی تجارت خارجی را از عوامل پیش برنده استان ذکر کرد و با تاکید بر ارائه توانمندی های استان در این زمینه اظهار داشت: کیفیت و کمیت این نمایشگاه هر دو مهم است و باید نسبت به سال های گذشته افزایش کمی و کیفی داشته باشد زیرا نمایشگاه یک صنعت درآمد زا و اشتغال آفرین است که باید از این فرصت در جهت توسعه استان استفاده نماییم.

معاون استاندار در ادامه تصریح کرد: در حوزه های دارو، مصالح ساختمانی، محصولات کشاورزی و صنایع دستی حرف های زیادی برای گفتن داریم که طرف های تجاری ما از این حوزه ها اطلاع کافی را ندارند که باید در این نمایشگاه آنها را بخوبی معرفی و از آنها ثروت و اشتغال بدست بیاوریم.

حاتمی در پایان گفت: حداقل500 تاجر و فعال بازرگانی کشور عراق به این نمایشگاه دعوت می شوند و از نزدیک با قدرت تولید و خدمات استان کرمانشاه آشنا می شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.