گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

امام جمعه مهران :مردم مهران همانند گذشته خادم الحسین(ع) هستند و با آمادگی کامل پذیرای زائران حسینی خواهند بود

                     به گزارش ایرنا حجت الاسلام روح الله ولدبیگی در نشست ستاد مردمی استقبال از زائران اربعین حسینی افزود: این ستاد به منظور برنامه ریزی بهتر در جهت پذیرایی از زائران امسال نسبت به سال های گذشته فعالیت خود را زودتر آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و ساماندهی کمیته های ذیربط قصد داریم از هم اکنون با جمع آوری کمک های مردمی و مکان یابی موکب های پذیرایی از زائران در نقاط مختلف زمینه یک استقبال مناسب را فراهم آوریم.

امام جمعه مهران تاکید کرد: نقاط قوت و ضعف سال های گذشته در خصوص استقبال از زائران را بررسی و بر اساس نیازهای زائران برنامه منظمی برای تامین محل استراحت، خوابگاه، غذای گرم، حمل و نقل و امکانات رفاهی زائران از سوی اعضای ستاد تدوین شده است.

حجت الاسلام ولدبیگی از مردم خواست تا نذورات خود را برای تسهیل در استقبال از زائران به ستاد مردمی استقبال از زائران تحویل دهند.

وی همچنین به توزیع قلک هایی برای جمع آوری نذورات شهروندان اشاره کرد و یادآور شد: قلک هایی به منظور جمع آوری نذورات نقدی شهروندان مهرانی تدارک دیده شده که این نذورات در مراسم عمومی گلریزان که تا قبل از محرم برگزار می شود جمع آوری می شود.

در ادامه این نشست اعضای مردمی ستاد استقبال نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه باشکوه تر برگزاری مراسم استقبال اعلام کردند.

شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غرب ایلام از مهمترین کانون های تردد زائران اباعبدالله الحسین(ع) به شمار می رود که در اربعین سال گذشته حدود دو میلیون نفر از این مرز تردد کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.