گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

قصرشیرین دارای دو مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است لذا مسوولان باید تلاش کنند تا در قصرشیرین حتی یک نفرهم بیکار نباشد

      

قصرشیرین - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه عملکرد دولت در تحقق وعده ها تاکنون مطلوب بوده است گفت: وعده های دولت در بخش های مختلف یکی پس از دیگری محقق می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین افزود: از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید وعده هایی از سوی دکتر روحانی برای بهبود اوضاع کشور داده شد که اکنون در حال محقق شدن است. 

وی اظهار کرد: مهمترین دستاورد دولت اثبات حقانیت ایران در مسایل هسته ای بود که با کمک تیم مذاکره کننده و حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، شش قدرت بزرگ جهان در نهایت از فعالیت های صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند. 

وی گفت: یکی دیگر از وعده های دولت مهار تورم بود که از ابتدای شکل گیری دولت براساس اعلام رسمی از سوی مرکز آمار کشور نرخ تورم 45 درصد بود که اکنون و بعد از گذشت دو سال از عمر دولت این میزان به 15 درصد رسیده است. 

وی از تلاش دولت برای تک نرخی شدن تورم خبر داد و از دیگر دغدغه های دولت و رهبر معظم انقلاب را بحث اشتغال و رفع معضل بیکاری در جامعه بیان کرد. 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین اضافه کرد: برای ایجاد اشتغال همه مسوولان باید تلاش کنند و در قصرشیرین ظرفیت های زیادی برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه وجود دارد که با بهره گیری مطلوب آنان بیکاری در این شهرستان مرزی تا حد زیادی کاهش می یابد. 

تاتار خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای دو مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است لذا مسوولان باید تلاش کنند تا در قصرشیرین حتی یک نفرهم بیکار نباشد. 

وی گفت: هم اکنون افرادی از سایر شهرستان های همجوار برای کار در بازارچه های شهرستان فعالیت می کنند که باید تلاش شود تا از نیروهای بومی استفاده شود. 

تاتار در ادامه تعهد اشتغال شهرستان قصرشیرین در سال جاری را 802 شغل عنوان کرد و افزود: تاکنون 168 شغل برابر با 21 درصد تعهدات محقق شده است. 

وی تعهد اشتغال قصرشیرین در سال گذشته را 383 شغل ذکر کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته این شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه پیشرو بود و با ایجاد اشتغال برای 589 نفر تعهد اشتغال قصرشیرین 156 درصد رشد داشت. 

وی در ادامه این جلسه از خرید ادوات و ماشین آلات کشاورزی برای 57 نفر با 11 میلیارد و 280 میلیون ریال اعتبار، احداث باغ برای 16 نفر در سطح 20 هکتار با دو میلیارد و 480 میلیون ریال اعتبار و اجرای سامانه آبیاری بارانی و قطره ای در سطح 18 هکتار با دو میلیارد و 860 میلیون ریال اعتبار در قصرشیرین خبر داد. 

قصرشیرین در غر ب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.