گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

استاندار ایلام گفت: زمینه پذیرایی هر چه بهتر و مطلوب تر زوار اربعین حسینی در سال جاری در این استان فراهم می شود

    به گزارش ایرنا، محمدرضا مروارید روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام اظهار کرد: ستاد مرکزی اربعین در مهران تشکیل شده و برنامه ریزی برای پذیرایی از مسافران زیارت حرم اباعبدالله(ع) در این استان در حال انجام است.


وی افزود: همه سعی و تلاش مردم و مسوولان این استان بر این است که مشکلات پارسال بویژه در مرز بین المللی مهران بر طرف و زمینه رفاه حال زوار و پذیرایی مناسب از آنها نیز فراهم شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: در این زمینه همه دستگاه های اجرایی باید پای کار آمده و با مشارکت لازم بستر برای تردد مناسب زائران در مرز بین المللی مهران برای شرکت در کنگره عظیم اربعین حسینی ایجاد شود.

رییس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در این نشست با اشاره به در پیش بودن 17 مرداد روز خبرنگار بر اهتمام مدیران دستگاه های اجرایی استان برای بزرگداشت این روز تاکید کرد.

عبدالحمید کرمی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا در افغانستان گفت: رسالت خطیر اطلاع رسانی بسیار ارزشمند است که خبرنگاران با اهتمام و کوشش این مهم را انجام می دهند و تلاش این قشر قابل تقدیر است.

وی همچنین از تشکیل ستاد رسانه ویژه اربعین حسینی در این استان خبر داد و افزود: این ستاد با مشارکت خبرنگاران رسانه های مختلف استان رویدادهای اربعین امسال را همچون پارسال اطلاع رسانی می کند.

در ایام منتهی به اربعین سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از طریق مرز بین المللی مهران برای شرکت در کنگره عظیم اربعین حسینی تردد کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.