گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

گمرک مرز مهران برای صادرات کالا به عراق آمادگی دارد به صورت 24 ساعته خدمات مورد نیاز تجار را ارایه کند

                      خلیل حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با هدف روان سازی امور صادرات و ترانشیپ کالا این گمرک در مرز مهران زیرساخت ها را آماده و می تواند به صورت 24 ساعته فعالیت داشته باشد. 
وی با بیان اینکه آنچه در این خصوص اهمیت دارد آمادگی طرف مقابل (عراق) است، افزود: در صورتی که آنها همکاری کنند مشکلی برای ارایه خدمات در طول شبانه روز نداریم. 
حیدری تاکید کرد: اکنون در برخی از روزها که حجم صادرات کالا زیاد است و طرف عراقی هم پای کار بوده کارکنان گمرک به صورت شیفتی و 24 ساعته در مرز حضور داشته و خدمات مورد نیاز در بخش کالا و مسافر را ارایه کرده اند. 
وی با اشاره به اینکه اکنون صادرات کالا از مرز مهران بصورت روان انجام می شود، گفت: صادرات در این مرز بین المللی با وجود اعلام افزایش تعرفه گمرکی از سوی کشور عراق، عادی و روان است. 
مدیرکل گمرکات استان ایلام یادآور شد: تجار عراقی افزایش تعرفه گمرکی از سوی کشورشان را پذیرفته اند و مشکل خاصی فعلا در مرز وجود ندارد و امیدواریم رویه روان بودن روند صادرات کالا تداوم داشته باشد. 
مرز بین المللی مهران واقع در 85 کیلومتری جنوب غربی استان ایلام و هم مرز با استان واسط عراق است که روزانه محموله 500 کامیون کالای صادراتی کشورمان از این طریق به عراق صادر می شود. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.