گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از انتخاب 100 بانوی کارآفرین نمونه خبر داد

                       

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از انتخاب 100 بانوی کارآفرین نمونه خبر داد و گفت: تا پایان ماه جاری نامزدها در گروههای مختلف باید معرفی شوند و هماهنگی لازم در این خصوص صورت پذیرد.

به گزارش ایرنا از شاتا، مجتبی خسروتاج در جلسه هماهنگی اعضای ستاد دومین نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با بیان آنکه شاخص ها برای این انتخاب در فایل پیشنهادات سایت این نمایشگاه قرار داده شده است، گزارشی از نحوه انجام کار و مراحل طی شده تاکنون ارایه داد و افزود: تاکنون حدود 300 غرفه نمایشگاهی به متراژ بیش از چهار هزار و 800 متر مربع رزرو شده است.
مجری برگزاری این نمایشگاه نیز با بیان آنکه این فضا جدا از فضای بخش دولتی است و می توان گفت تقریبا 75 درصد فضای نمایشگاهی رزرو شده است، اضافه کرد: از مجموع کسانی که علاقمند به شرکت در نمایشگاه هستند 280 نفر ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود در این مجموعه 500 تا 600 نفر را داشته باشیم.
پشت کوهی گفت: شرکت کنندگانی از کشور های عراق، آذربایجان، چین، مالزی، افغانستان، ترکیه و نماینده سازمان کنفرانس اسلامی بخش زنان و غیره اعلام آمادگی کرده اند .
وی افزود: تاکنون بنر اطلاع رسانی این نمایشگاه در 48 کشور از جمله اسپانیا و ایتالیا رسیده و وزارت خارجه ژاپن هم آن را جزو رویدادهای سال معرفی کرده و این نقطه آغازی است که دربخش بین الملل هم حضور فعالتری داشته باشیم.
وی با اشاره به بخش های مختلف این رویداد، افزود: نمایشگاه، همایش، کتاب معرفی بانوان کارآفرین و معرفی بانوی کارآفرین سال از جمله بخش های این رویداد بین المللی است.
دبیر کمیته علمی نمایشگاه نیز گفت: ما نیاز به کارآفرینان نه تنها در دانش فنی بلکه در کسب و کار داریم.
جلیل خاوند کار افزود: کشور ما در حال رویارویی با دنیای جدید و شرایط جدیدی و لازم است نوآوری هم بسیار دیده شود و قطعا روابط کهنه و مسائل گذشته نمی تواند معرف ما به دنیای جدید باشد و اگر خوب برگزار شود عکسی که از ما نشان داده می شود زنان هوشمند و فرهیخته در کنار مردان فرهیخته است و حتما تاجران باهوشتر نیاز داریم.
در این جلسه رییس ستاد برگزاری همایش نیز گفت: در نمایشگاه امسال 4 نهاد دست اندرکار شامل بخش دولتی، بخش خصوصی، سازمانهای مردم نهاد و دانشگاهها با هم مشارکت می کنند و 3 گذرگاه مهارت، مشورت و برنامه ریزی ،SME ها و گذرگاه شرکتهای دانش بنیان وجود دارد که ایده های نو و سرمایه های بزرگ مشورت می گیرند و حمایت می شوند.
سهیلا جلودارزاده افزود: این همایش دو روزه 25 شهریور ماه افتتاح می شود و امیدواریم خروجی کار جریان جدی نهضت کارآفرینی باشد.
علی یزدانی عضو شورای برگزاری نمایشگاه هم ادامه داد: نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار با وجود بیش از 85 هزار واحد صنفی حدود 90 هزار طرح صنعتی و 7 هزار واحد معدنی و نیز 3 میلیون واحد صنفی اولین رویداد برای به نمایش گذاشتن اقتدار حضور بانوان کارآفرین چه در داخل و چه خارج کشور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.