گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

در مرز قصرشیرین 135 راس گوسفند قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی قصرشیرین کشف و ضبط شد

                  

قصرشیرین - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین از کشف و ضبط 135 راس گوسفند توسط مرزبانان هنگ مرزی در مرزهای این شهرستان خبر داد.


نعمت الله نازپرورده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله قاچاق دام از دو نفر از قاچاقچیان در حوالی پاسگاههای مرزی یکه شان و برج احمدی از توابع بخش مرکزی این شهرستان که مشغول هدایت دام ها به داخل کشور بودند کشف و ضبط شد.
وی اظهار کرد: این دو قاچاقچی این دام ها را که از نوع گوسفند عربی قوچ هستند در حالیکه دهانشان را چسپ زده بودند به داخل کشورمان هدایت می کردند که با اقدام بموقع مرزبانان دام ها ضبط شدند اما آنها به داخل خاک عراق متواری شدند.
وی گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و دام ها تحویل اداره تعزیرات حکومتی خواهد شد.
نازپرورده از تلاش مرزبانان کشورمان که با کنترل و نظارت شدید مرزها فضا را برای قاچاقچیان ناآرام کرده اند و همه تلاش خود را بکار گرفته اند تا با تمام توان در راستای برخورد با قاچاقچیان اقدام کنند قدردانی کرد.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با 27 هزار نفر جمعیت بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد که در امتداد این مرز طولانی، دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی فعال است که پرویزخان با اقلیم کردستان عراق و خسروی با حکومت مرکزی عراق و بخش عربی هم مرز است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.