گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

استاندار کرمانشاه از فعال کردن واحدهای راکد و نیمه کاره تولیدی برای بهبود وضعیت استان خبر داد

                  

ستاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در مدت دو سالی که روی کار آمده است، یکی از سیاست های اصلی این دولت را فعال کردن واحدهای راکد تولیدی و صنعتی عنوان کرد که باعث بهبود وضع اقتصادی نیز شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ابراهیم رضایی بابادی عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح و بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان دالاهو اظهار کرد: رونق واحدهای تولیدی و کمک به افزایش روند تولیدات آنها منجر به پویا شدن اقتصاد جامعه و در نهایت حل بسیاری از مشکلات می شود که از ابتدای سرکار آمدن دولت این موضوع با جدیت دنبال شده است.
وی ادامه داد: در سالهای گذشته بسیاری از واحدهای تولیدی کشور و به تبع آن استان کرمانشاه به دلیل سیاستهای غلطی که اعمال می شد به تعطیلی و رکود کشده شدند و بسیاری دیگر نیز با یک سوم توان و ظرفیت خود فعالیت می کردند.
رضایی یادآور شد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاهد گشوده شدن درهای امید به روی واحدهای صنعتی و تولیدی بودیم به گونه ای که در این مدت بسیاری از واحدهای تعطیل یا نیمه تعطیل دوباره فعال شدند.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: در استان نیز با توجه دولت تدبیر و امید به بخش صنعت در سال گذشته بیش از 40 واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت و امسال نیز با ادامه حمایتها قطعا تعداد بیشتری از سال گذشته فعال خواهند شد. 
وی همچنین با تاکید بر امنیت کرمانشاه برای سرمایه گذاری، از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت کرد تا این استان را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند و به آنها قول داد تا نهایت حمایت از آنان به عمل آید.
رضایی بابادی در پایان گفت: با اقدامات در دست اجرا شاهد تحولات عظیمی در کرمانشاه طی سالهای آینده خواهیم بود و به یکی از استانهای توسعه یافته تبدیل می شویم.
در سفر امروز استاندار کرمانشاه به دالاهو، دو طرح تولیدی افتتاح و یک طرح نیز کلنگ زنی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.