گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

حضور هیات های تجاری عراق در ایلام از مناسب ترین روش بازاریابی در راستای توسعه صادرات غیر نفتی است

  vook_32453535.jpg

        
  

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: حضور هیات های تجاری و اقتصادی عراق به این استان از مناسب ترین روش بازاریابی بین المللی در راستای توسعه صادرات غیر نفتی است که این مهم مسیر صادرات غیر نفتی را تسریع می بخشد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، یارالله نصیری با اشاره به حضور هیاتی از تجار و بازرگانان کشور عراق در این استان اظهار کرد: معرفی ظرفیت و پتانسیل های صادراتی و همچنین فراهم شدن برقراری ارتباط میان فعالان اقتصادی دو طرف از جمله اهداف سفر این گروه است. 
وی افزود: حضور هیات های تجاری از کشورهای هدف و فراهم نمودن زمینه ارتباط با تولید کنندگان داخلی با کمترین هزینه و به راحتی اطلاعات مناسبی از سلایق و نیازهای مشتریان را در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار می دهد.
به گفته وی، همین امر می تواند زمینه تولید کالاهای صادراتی متناسب با خواست و نظر مصرف کنندگان آن کشور را در کشورمان به وجود آورد.
دبیر کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان ایلام ادامه داد: با توجه به اشتراکات فراوان بین مردم استان ایلام و استان های همجوار در کشور عراق فرصت های خوبی برای رونق مراودات تجاری و صدور کالاهای ایرانی فراهم است که باید از این فرصت ها به خوبی بهره گیری شود. 
نصیری با اشاره به اینکه در جهت افزایش سهم کالاهای ایرانی در بازار کشور عراق، اقدامات مناسبی در دست اجرا است، گفت: ارتباط مستمر با رایزن اقتصادی و همچنین دعوت از گروه های تجار و بازرگانان و برنامه ریزی لازم در جهت بازدید آنها از کارخانجات تولیدی استان در دستور کار قرار دارد. 
وی با اشاره به به برنامه های هیات تجری عراق در سفر به استان ایلام افزود: بخش زیادی از زمان حضور این هیات به بازدید از کارخانجات و معرفی ظرفیت های صادراتی استان اختصاص می یابد.
هیات تجاری و اقتصادی کشور عراق به سرپرستی رییس اتاق مشترک ایران و عراق و به منظور بررسی راه های توسعه روابط اقتصادی و تجاری با ایلام قرار است امروز از طریق مرز بین المللی مهران وارد این استان شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.