گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

هیات تجاری عراق امروز دوشنبه از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی استان ایلام بازدید کرد

                   به گزارش خبرنگار ایرنا، این هیات به سرپرستی صادق هاشم فاضل رییس اتاق بازرگانی استان بابل و محمود عبدالحسن جبار رییس اتاق بازرگانی دیوانیه عراق از مراکز تولیدی استان ایلام بازدید می کنند.
بازدید از کارخانه سیمان ، فولاد نورد شهرستان ایوان ، مجتمع تولید مرغ مانشت ، یک واحد صنعتی در منطقه فاطمیه و واحد تولیدی در شهرک صنعتی در این دیدار پیش بینی شده است.
رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایلام در این آیین گفت: این بازدیدها فرصت بسیار مغتنمی است تا تجار و بازرگانان عراقی با واحدهای صنعتی استان که قابلیت صادراتی دارند، آشنایی بیشتری پیدا کنند.
شعبان فروتن یادآور شد: روزانه یک هزار و 100 کامیون کالا از مرز مهران به عراق صادر می شود که در صورت گسترش مبادلات تجاری صادرات محصولات ایرانی به عراق افزایش چشمگیری خواهد داشت.
وی تولید مصالح ساختمانی و محصولات دامی بویژه مرغ در استان را دارای مزیت نسبی دانست و ابراز امیدواری کرد در این سفرها زمینه انعقاد قرارداد برای صادرات این تولیدات فراهم شود.
هیات تجاری عراق روز گذشته از طریق مرز بین المللی مهران وارد ایلام شد و با نمایندگان اتاق بازرگانی و معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام دیدار کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.