گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

وزیر کشور برای بازدید و احراز آمادگی ها استان ایلام برای تردد زائرین اربعین حسینی وارد مهران شد

                     به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی در فرودگاه شهدای ایلام مورد استقبال محمدرضا مروارید استاندار ایلام، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، عمران علی محمدی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، معاونین استانداری ایلام، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی قرار گرفت.
وزیر کشور را در این سفر اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت، علی محمد احمدی نماینده مردم شهرهای جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی و فریدون همتی مشاورز وزیر و سردار زاده کمند همراهی می کنند.
رحمانی فضلی به منظور بررسی وضعیت مرزهای این استان در حوزه زیر ساخت های اربعین و اقدامات انجام شده برای تردد زائران و بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل 20 روز پیش به ایلام سفر کرده و در نخستین گام از سفر یک روزه خود به شهرستان مرزی مهران عزیمت می کند.
بازدید و اطلاع از آخرین اقدامات و هماهنگی های دستگاه های عضو ستاد اربعین در جهت پیش بینی تمهیدات و تسهیلات مورد نیاز و وضعیت مرزها و گذرگاه های مصوب برای تردد زائرین اربعین حسینی در استان ایلام و بازدید از مرز مهران از جمله برنامه های سفر وزیر کشور و هیات همراه به استان ایلام است.
مرز مهران در استان ایلام یکی از مهمترین کانون های تردد زوار به عتبات عالیات و شهرهای مذهبی عراق است که در ایام منتهی به اربعین سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از این مرز تردد کردند.
پیش بینی می شود امسال بیش از دو میلیون زائر از این مرز به عتبات عالیات بروند و براساس اعلام مسئولان استان ایلام، برنامه ریزی برای تردد زوار 21 استان کشور از مرز بین المللی مهران انجام شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.