گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر در پایانه مرزی مهران

       

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: بالگرد جمعیت هلال احمر از امروز سه شنبه به مدت یک ماه در پایانه مرزی مهران مستقر شده است.

محمد سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در صورت بروز حوادث و مشکلات احتمالی این بالگرد آماده خدمات رسانی به افراد حادثه دیده است.
وی افزود: جمعیت هلال احمر ایلام همه ظرفیت های خود را برای کمک و خدمات رسانی مطلوب در زمینه های مختلفی چون امداد و نجات، بهداشت، اسکان، ارائه اطلاعات و راهنمایی به زائران با هدف کمک به زوار اربعین حسینی به کار گرفته است.
سلیمانی با اشاره به استقرار گروه های مختلف امدادی این جمعیت در همه مناطق و مسیرهای تردد زائران در استان، از حضور 20 گروه امداد موتوری جمعیت هلال احمر در پایانه مرزی مهران خبر داد و یادآور شد: این تیم ها به هدف سهولت در امداد رسانی علاوه بر پایگاه های امداد جاده ای در مرز مهران مستقر و به زائران خدمات ارائه می کنند. 
مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی استان ایلام کانون اصلی و مهم تردد زوار سوگوار حسینی به عتبات عالیات است.
سال گذشته در ایام منتهی به اربعین بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر عزادار برای شرکت در آیین های سوگواری و زیارت مکان های مذهبی از این مرز به کشورعراق سفر کردند که پیش بینی می شود، این میزان اربعین امسال تا دو میلیون نفر افزایش یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.