گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

سفر زائران عتبات عالیات به عراق بدون داشتن ویزای عراق امکان پذیر نیست

                 

 سردار حبیب الله جانثاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنان که پیشتر همواره تاکید شده که زائران باید نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز خروج از کشور اقدام کنند چراکه بدون روادید به هیچ کس اجازه خروج داده نمی شود و زائرانی که تاکنون نتوانسته اند ویزا دریافت کنند می توانند به مراکز تعیین شده در شهرهای ایلام و مهران برای صدور ویزا مراجعه کنند. 

وی روند تردد زائران را پرشمار و مناسب عنوان کرد و گفت: اوج خروج زائران از مرزها برای شرکت در آیین های اربعین از روز پنجشنبه شروع شده و تنها در 2 روز گذشته بیش از 280 هزار نفر تنها از مرز مهران عازم عراق شده اند و پیش بینی می شود امروز شنبه نیز حدود 150 هزار نفر از این مرز به شهرهای مذهبی این کشور مشرف شوند.
جانشین قرارگاه ظفر ناجا اضافه کرد: از ابتدای آذرماه تاکنون بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر از سه مرز مهران ، چزابه و شلمچه عازم عتبات عالیات شده اند.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی ها اتباع خارجی برای خروج از کشور باید به مرز شلمچه مراجعه کنند و در مرزهای مهران و چزابه اجازه خروج از کشور به آنها داده نخواهد شد.
جانثاری از زائرانی که توانایی جسمی بیشتری دارند خواست در طول مسیر به کمک سایر افراد بویژه افراد سالمند و کودکان رفته تا همگی بتوانند در سلامت کامل به آیین اربعین برسند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.