گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

رئیس اتاق بازرگانی ایران :علاقه مندان اتاق مشترک در آمریکا را راه اندازی کنند

                 

رئیس اتاق بازرگانی ایران ،در مورد اتاق مشترک ایران و امریکا گفت: آنان که علاقه مند به اتاق مشترک در امریکا هستند اتاق را راه اندازی کنند ما هم بر اساس قانون تا دو ماه این اتاق را راه اندازی می کنیم .


محسن جلال پور روز شنبه در مورد سرمایه گذاری در کشور به خبرنگار ایرنا افزود: در 8 ماه گذشته حدود 150 هیات بالغ بر 4000 نفر از 51 کشور دنیا که 70 درصد از کشورهای اروپایی و 30 درصد از کشورهای اسیایی و افریقایی بودند به کشور آمدند .
وی گفت: هیات هایی نیز از ایران به دیگرکشورها اعزام شدند و همه مقدمات فراهم شده و آماده کار مشترک هستیم و با اجرایی شدن برجام نیز این اتفاق هم خواهد افتاد .
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت : تصور می شود تا در ماه های آینده شاهد شکوفایی سرمایه گذاری در کشور باشیم .
محسن جلال پور در مورد اتاق بازرگانی ایران و امریکا با بیان اینکه اتاق ها ی بازرگانی موظف به توافق و تعامل با یکدیگر هستند افزود: آنان که علاقه مند به اتاق مشترک در امریکا هستند اتاق را راه اندازی کنند ما هم بر اساس قانون تا دو ماه این اتاق را راه اندازی می کنیم .
وی گفت: فعالیت های اقتصادی به دلیل تحریم های اولیه و ثانویه بوجود امده که تحریم های ثانویه در حال حل شدن و تحریم های که از سال 1360 گذاشته شده عملا با امریکا خیلی از فعالیت ها محدود بود.
جلال پور افزود :از طرف اتاق ایران اعلام کردیم که قانون این تکلیف را گذاشته تا هر کشوری اتاق مشترک با ایران را راه اندازی کند به غیر از رژیم صهیونیستی مشکلی وجود ندارد و تا دو ماه اتاق متقابل را راه اندازی خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.