گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

واگذاری مدیریت بازارچه پرویزخان به گمرک از اقدامات ارزشمند استانداری کرمانشاه است

                 

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: استانداری کرمانشاه مدیریت کامل مرز پرویزخان را به گمرک واگذار کرده و اکنون از رئیس جدید گمرک می خواهیم با ایفای نقش مدیریتی و تسهیل گری برای ساماندهی بیشتر این مرز اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا رحیمی روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل گمرک استان کرمانشاه که با حضور معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران در سرسرای اجتماعات این اداره کل برگزار شد اظهار کرد: گمرک در تسهیل گری کسب و کار نقش بزرگی دارد.
وی ادامه داد: مرزنشینان باید از همجواری با مرزها منتفع شوند چرا که مرزنشینان در دفاع از مرزها نقش اساسی برعهده دارند.
این مسئول بر تربیت تجار جوان تاکید کرد و افزود: کوله بری با شرایط گذشته قابل قبول نیست و در این زمینه باید تحولات مدرن تری ایجاد شود.
رحیمی با بیان اینکه در رتبه بندی های انجام شده رتبه کشور در دنیا و به تبع رتبه استان در کشور در زمینه بهبهود فضای کسب و کار مطلوب نیست ادامه داد: گمرک استان بی شک یکی از مجموعه های تاثیرگذار در پازل اقتصادی به حساب می آید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه اظهار کرد: گمرک در زمینه عمل به وظایف خوب عمل کرده ولی تا رسیدن به ایده آل فاصله وجود دارد.
وی ادامه داد: پس از پایان جنگ تحمیلی شاهد رشد و عملکرد خوب گمرک بوده ایم و اکنون استان بیش از پنج بازارچه و مرز رسمی دارد.
وی با اشاره به راه اندازی بازارچه سومار با همت دولت تدبیر و امید اظهار کرد: تلاش می کنیم این بازارچه همانند بازارچه پرویزخان به یکی از مرزهای رسمی استان تبدیل شود.
مدیرکل گمرک استان کرمانشاه نیز گفت: گمرک را به سمت مراکز تولیدی و فعالیت های اقتصادی می کشانیم و دو سویه عمل می کنیم.
خلیل حیدری از گمرک به عنوان مغز متفکر تجارت جهانی یاد کرد و ادامه داد: در توسعه تجارت بین الملل عمل براساس اصول علمی امری مطلوب است.
در این مراسم از زحمات محسن مصطفایی مدیرکل سابق گمرکات استان تقدیر شد وی اکنون به سمت ریاست گمرک استان ایلام منصوب شده است.
در این مراسم خلیل حیدری به عنوان مدیرکل جدید گمرک استان کرمانشاه معرفی و از خدمات محسن مصطفایی مدیرکل سابق این استان نیز قدردانی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.