گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

یگان ویژه پلیس در شهرستان مرزی مهران مستقر می شود

                   

رئیس پلیس یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: به منظور تسهیل در تردد زائران در ایام مختلف سال به ویژه اربعین حسینی نیروهای یگان ویژه پلیس در مهران مستقر می شوند.

سرهنگ محمدعلی زمانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با همکاری و تعامل فرماندار مهران مقرر شد مکانی برای استقرار نیروهای یگان ویژه در مهران در نظر گرفته و در اختیار پلیس قرار گیرد. 
وی افزود: با توجه به اینکه امنیت زائران به خصوص در مراسم اربعین حسینی بر عهده نیروی انتظامی است و یگان ویژه در انجام این ماموریت نقش ویژه ای بر عهده دارد تلاش می کنیم مکان مناسبی برای استقرار نیروهای خود در نظر بگیریم.
رئیس پلیس یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان ایلام یادآور شد: با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری و مسئولان کشور به آیین اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران ایرانی در این مراسم وظیفه داریم برای هر چه باشکوه تر برگزار آن در سال آینده تلاش کنیم. 
سرهنگ زمانی تاکید کرد: نیروهای یگان ویژه در مراسم اربعین امسال (94) به خوبی توانستند وظایف محوله خود را در حوزه تامین امنیت شهرستان و مرز بین المللی مهران و ایجاد نظم در تردد زائران انجام دهند. 
شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتر جنوب غربی ایلام و مرز بین المللی مهران نیز در 95 کیلومتر جنوب غربی ایلام یکی از مهمترین معبرهای رسمی کشور برای تردد زائران به عتبات عالیات است.
روزانه به طور متوسط پنج هزار نفر در قالب کاروان های زیارتی از طریق این مرز به شهرهای مذهبی عراق سفر می کنند ضمن اینکه در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از این مرز تردد کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.