گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

فرماندار: مردم مهران همواره بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته اند

                      

 فرماندار مهران گفت: حضور مردم این شهرستان در انتخابات ادوار گذشته موثر و همیشه در رده های بالای مشارکت در سطح استان ایلام بوده است.

به گزارش ایرنا، مراد ناصری روز دوشنبه در نشست جلسه توجیهی آموزشی نمایندگان فرماندار، بازرسان، کاربران و اعضای شعب اخذ رای این شهرستان اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات های گذشته نشان از بینش، آگاهی، فرهنگ سازی و اثر گذاری و تعاملات اهالی این دیار دارد.
وی افزود: بر این اساس با وجود همزمانی دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی می توان این امیدواری را داشت که همچنان مشارکت و حضور مردم شهرستان مرزی مهران در سطح بالایی باشد.
فرماندار مهران تاکید کرد: نوع نگاه عامه مردم بر فرآیند انتخابات، نگاهی پیش رو و مشارکتی است لذا امید می رود در این عرصه سیاسی و مهم مردم همچنان با اثر گذاری، حضور آگاهانه و فعال داشته باشند.
ناصری بر رعایت بی طرفی و التزام به قانون توسط همه عوامل اجرایی و دست اندر کاران انتخابات و اعضای شعب اخذ رای تاکید کرد.
در ادامه روند نحوه مدیریت شعبه همچنین نحوه پلمپ صندوق ها، شروع و اتمام زمان رای گیری و نحوه تنظیم صورت جلسات و شمارش آرا توسط مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری ایلام برای حاضران آموزش داده شد.
شهرستان 30 هزار نفری مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و همراه با شهرستان های ایلام، ایوان، ملکشاهی، چرداول و سیروان در قالب حوزه انتخابیه ایلام دو کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه هفتم اسفند قه صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.