گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

36 کیلومتر از بزرگراه کربلا افتتاح شد

                  

 بهره برداری از 36 کیلومتر از مسیر بزرگراه کربلا روز پنجشنبه با حضور استاندار کرمانشاه آغاز شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح این طرح بر اهمیت بزرگراه کربلا بعنوان طرحی ملی و مهم برای همه مردم ایران تاکید کرد.
اسدالله رازانی اظهار کرد: با بهره برداری کامل از این بزرگراه، گشایشی مناسب در بخش حمل و نقل و نیز تردد زائران به عتبات عالیات ایجاد خواهد شد.
وی با تمجید از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: عملکرد این دستگاه در واقع چشم و چراغ بخش عمرانی استان کرمانشاه است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز اظهار کرد: امروز 36 کیلومتر از این مسیر در پنج قطعه شامل قطعات 2، سه، پنج ب و بخشی از قطعه هفت در محدوده کیلومتر 16 تا 78 این بزرگراه به بهره برداری رسید.
عبدالله بهادری اظهار کرد: همچنین اجرای هشت کیلومتر از قطعه هشتم این بزرگراه حد فاصل شهر سرپل ذهاب به سمت قصرشیرین با اعتباری افزون بر 160 میلیارد ریال آماده کلنگ زنی است.
وی افزود: احداث، بهسازی و آسفالت 15 طرح راه روستایی به طول 76 کیلومتر در سطح استان با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال در شهرهای اسلام آباد غرب، سنقر، صحنه، سرپل ذهاب، گیلان غرب، ثلاث باباجانی و جوانرود نیز انجام شد که در ماه جاری به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه همچنین در مورد طرح های حوزه راهداری استان، اظهار کرد: انجام 107 کیلومتر روکش آسفالت راه های شریانی، اصلی و فرعی در قالب 12 طرح با 200 میلیارد ریال اعتبار در سطح استان نیز از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده این اداره کل در اسفند می باشد.
بهادری همچنین در مورد حوزه فنی و اجرایی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در حوزه فنی و اجرایی نیز آماده بهره برداری از چهار طرح هلال احمر کنگاور و هلال احمر سنقر و همچنین ساختمان فنی و حرفه ای شهرستان های هرسین و سنقر و کلیایی می باشد.
وی هزینه این چهار طرح را 77 میلیارد و 370 میلیون ریال اعلام کرد.
به گفته این مسئول، در حوزه مدیریت مسکن و ساختمان نیز پنج هزار و 371 واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه و در ایام دهه فجر افتتاح شد و تاکنون از مجموع 53 هزار واحد مسکن مهر استان کرمانشاه، 37 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده و باقی این واحدها نیز با توجه به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی، با تامین اعتبار مورد نیاز و همکاری سایر دستگاه های خدمات رسان تا پایان سال 95 به پایان خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.