گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

فرمانده سپاه شهر مهران: 37 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس بازدید کردند

                    

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه مهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 37 هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس در این شهرستان مرزی بازدید کردند.


سرگرد روح الله جاویدان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمهیدات لازم از جمله مستقر کردن راوی جبهه و جنگ، خادم و تجهیزات لازم در یادمان ها برای رفاه حال زائران عزیز در این شهرستان اندیشیده شده است.
وی افزود: 10یادمان دفاع مقدس در شهرستان مرزی مهران و بخش صالح آباد هم اکنون آماده بازدید زائران راهیان نور، مسافران و گردشگران نوروزی از استان ایلام و دیگر مناطق ایران اسلامی است.
سرگرد جاویدان با بیان اینکه یادمان های دفاع مقدس شهرستان مهران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور است، تاکید کرد: همچنین از 100 نفر از راویان جبهه و جنگ و خادمان در این یادمان ها خاطرات دفاع مقدس برای بازدید کنندگان بیان می کنند.
وی گفت: خدمات رسانی و توسعه زیرساخت یادمان های این شهرستان در اولویت قرار گرفته و تلاش شده تا زائران سرزمین نور با سهولت به یادمان ها دسترسی داشته باشند.
سرگرد جاویدان با اشاره به آمادگی این شهرستان برای میزبانی از کاروان های راهیان نور در تمام طول سال به خصوص ایام پایانی سال جاری و تعطیلات نوروزی سال آینده افزود: پیش بینی می کنیم حضور کاروان های راهیان نور امسال بیشتر از سال قبل باشد.
شهرستان مرزی مهران با 220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در 85 کیلومتری ایلام قرار دارد و در دوران هشت سال دفاع مقدس عملیات های متعددی در این منطقه انجام شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.