گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

300 میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان کشف شد

                           

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان در 72 ساعت گذشته 300 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عزیزالله ملکی دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کالاهای قاچاق کشف شده شامل شامل630 دستگاه انواع کولر گازی،87 هزار ثوب انواع البسه و پوشاک،200دستگاه یخچال، 150 دستگاه انواع ماشین لباسشویی و جارو برقی، 50دستگاه آب سرد کن، سه میلیون و 200هزار نخ انواع سیگار، پنج هزار کارتن ظروف شیشه ای و آشپرخانه،71 تن پیاز خارجی و مقادیر زیادی انواع دیگر کالا است.
وی افزود: در همین رابطه 21 دستگاه تریلر کانتینر دار و تعدادی کامیونت توقیف و چندین محل انبار کالای قاچاق شناسایی شده است.
سردار ملکی با بیان اینکه این کالاها با بارنامه جعلی و بدون مدارک گمرکی وارد شدند، خاطرنشان کرد: برخی از این کالاها از مبادی قانونی وارد کشور شده که لازم است دستگاه های متولی در این بخش با نظارت های بیشتر نیروی انتظامی را در برخورد با پدیده قاچاق کالا یاری کنند.
وی با بیان اینکه کالاهای قاچاق توسط ماموران آگاهی هرمزگان و با همکاری پلیس شهرستان های بندرعباس، میناب، خمیر ، بندرلنگه و پارسیان کشف شده، خاطرنشان کرد: در همین رابطه 18 نفر از عوامل و عناصر فعال در امر قاچاق دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و با قرار وثیقه سنگین روانه زندان شدند.
سردار ملکی تصریح کرد: میزان کالای قاچاق کشف شده در هرمزگان از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 214 درصد رشد داشته است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.