گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

سرپرست فرمانداری: قصرشیرین کانون توجه مسافران و گردشگران نوروزی است

                  

 سرپرست فرمانداری قصرشیرین، گفت: این شهرستان مرزی با داشتن جاذبه های گردشگری و طبیعت سبز و بکر از ابتدای تعطیلات نوروز در کانون توجه گردشگران و مسافران نوروزی بوده است.


مراد علی تاتار روز دوشنبه با تبریک سال نو به خبرنگار ایرنا، افزود: آب و هوای مطبوع، آثار تاریخی دوره ساسانیان، وجود مناطق عملیاتی و یادمان های هشت سال دفاع مقدس و نیز بازارچه عرضه کالا در کاروانسرای شاه عباسی موجب شده تا از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون شاهد ورود گردشگران و مهمانان نوروزی در این شهرستان باشیم.
وی اظهار کرد: تمهیدات لازم از سوی ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان فراهم شده و امکانات اقامتی شامل 13 هتل و مهمان پذیر با 97 کلاس درس در 13 مدرسه شهرستان به همراه مهمان سرای ادارات هم اکنون پذیرای مسافران نوروزی هستند.
وی گفت: همچنین گشت های پلیس راه و تیم های امداد و نجات و راهنمای مسافران نوروزی نیز درکنار دیگر دستگاه های خدمات رسان آماده انجام وظایف می باشند.
به گفته تاتار، در ورودی شهر قصرشیرین نیز نمایشگاه میراث فرهنگی و سیاه چادرهایی برپا شده است و عرضه شیرینی و پخت نان محلی، ایستگاه سلامت و راهنمایی مسافران نوروزی نیز در کنار این نمایشگاه قرار دارند.
وی اظهار کرد: هماهنگی های لازم با ناحیه مقاومت بسیج برای پذیرایی از کاروان های راهیان نور و خانواده های معظم شهدا که از یادمان ها و آثار جنگ تحمیلی در این منطقه دیدن می کنند، بعمل آمده است.
وی همچنین از ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری، اماکن اقامتی و محل های اسکان مسافران، بهسازی مبلمان شهری، لکه گیری خیابان ها، بهسازی فضای سبز و... برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبرداد.
شهرستان تاریخی و مرزی قصرشیرین با داشتن مرزهای رسمی خسروی و پرویزخان، آثار تاریخی دوران ساسانی شامل آتشکده چهارقاپو، بان قلعه، کانال آبرسانی ساسانی، کاخ خسرو، رودخانه الوند و همچنین یادمان های شهدا و آثار باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی آماده پذیرایی و استقبال از مهمانان و گردشگران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.