گمرک پرویزخان
گمرک پرویزخان

گمرک پرویزخان

تغییر ساعت فعالیت ادارات شهرهای مهران و دهلران در فصل تابستان

                    

فعالیت دستگاه های اجرایی در شهرستان های گرمسیری مهران و دهلران از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ماه تغییر می کند.

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام در نامه ایی خطاب به فرمانداران این 2 شهرستان که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، اظهار کرد: به منظور کاهش مصرف انرژی در ساعات پرمصرف و جلوگیری از ایجاد محدودیت در تامین برق منازل مسکونی، مراکز تجاری، صنعتی و تولیدی و در راستای جلب رضایت مندی مردم با توجه به میزان و شدت گرمای هوا در مناطق جنوبی استان ساعات کاری اداری آن شهرستان ها از اول تیرماه تا پایان شهریورماه امسال به شرح ذیل اعلام می شود.
1- شروع کار ادارات از ساعت 6:30 دقیقه صبح تا 14:30 دقیقه بعد از ظهر خواهد بود.
2- ساعت کار بخش های درمانی (بیمارستان ها و مراکز درمانی و امداد) در این مدت تغییری نخواهد کرد و همچون روال فعلی است.
3- به منظور رفاه حال شهروندان تمامی ادارات ارائه دهنده خدمات عمومی موظف هستند بر اساس روال قبلی نسبت به ارائه خدمت اقدام کنند.
4- روند فعالیت تمامی بانک ها تغییر نمی یابد و ساعات کاری آنها نیز به قوت خود باقی است.
مردم ساکن در شهرستان های مهران در 85 کیلومتری و دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام با توجه به قرار گرفتن در محدوده گرمسیری در بسیاری از ایام فصل تابستان شاهد گرمای بالای 50 درجه سانتیگراد هستند.
انجام فعالیت های روزانه در این 2 شهرستان بویژه در ساعات روز سخت و دشوار است که به منظور رفاه حال عموم مردم بویژه کسانی که در فصل تابستان مجبور به حضور در اماکن اداری هستند، ساعت کاری آنها در فصل تابستان تغییر کرده و زودتر از دیگر مناطق استان آغاز می شود تا مراجعه کنندگان بتوانند در شرایط بهتر، کارهای خود را انجام دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.